Ga naar inhoud

VW T5 4motion camper te koop


JacqB
 Share

Recommended Posts

 

Verse APK, tot 17 maart 2024!  Bus uit 2007, veel km's (351.000), maar zeer goed onderhouden bij A-point (VW bedrijfswagens). Zeer nette bus voor de leeftijd. Ik ben de 2e eigenaar, heb er zeer veel plezier van gehad en wil nu iets groters.
Prijs: EUR 19.225 of elk aannemelijk bod
 
VW T5:
- VW T5 2.5 TDI 4motion highline. Als bus gekocht, dak erop gezet en Vanessa inbouw.  Alles erop en eraan, maar basic. Ook prima dagelijkse auto. 
- Wielbasis 300 cm
- motor: 130 PK, 5 cilinder
- 7 zitplaatsen op kenteken: bestuurder, bijrijder standaard, 2 stoelen niet ingebouwd - worden wel meegeleverd, op 't plaatje staat nog een bank - die heb ik niet meer.
- Alleen passagiersstoel kan draaien. 
- laadvermogen: 850 kg, max gewicht 3.000 kg
- interieur: leer, met verwarmde stoelen
- trekhaak
- extra getint warmtewerend glas, deurvergrendelen en openen met afstandsbediening, mistlampen, zijschuifdeuren links en rechts
- cruisecontrol, houtafwerking interieur, leren stuurwiel en pook.
- airbags en zijairbags bestuurder en passagier
- vierwielaandrijving (4motion)
- 2 milieustickers: groen Duitsland en geel Frankrijkk
 
Omgebouwd tot functionele camper:
- HILO hefdak. Kan zeer hoog (veel ruimte) en zeer laag (auto lijkt niet op een camper). Slaapplek voor 2 personen - kan, maar wel waar krap. Zie: https:www.hiloroofs.co.uk/
- Met hefdak gesloten, is auto niet herkenbaar als camper.
- Met VanEssa bikerbed (VANESSA MOBILCAMPING BIKER SYSTEM T5/T6/T6.1). Fietsen kunnen mee in de camper, bed is om te bouwen naar 2 personen. Met 2 grote laden.
- Ook 2 Vanessa tassen (https:www.vanessa-mobilcamping.de/volkswagen/t5-campervan/multivan/accessories-multivan-t5/accessories-vw-packing-bags-ant.html)
- andere handige zaken: ventilatie roosters, verduistering voorruit, etc.
- grote coolbox
- Parrot met microfoon voor aansluiting telefoon op geluidsinstallatie (prima geluid muziek en bellen).
- VW multivan tafeltje (gebruik ik zelf niet, maar hoort bij de multivan).
 
 
Niet inbegrepen, maar mogelijk:
- Vaude tent met slaaptent en grondzeil (https:www.vanessa-mobilcamping.de/accessories-in-general/accessories-tent-vaude.html) apart te koop voor EUR 225
- reimo.com/nl/kampeerartikelen/voortenten-accessoires/achterkleptent/2698/ingkzelt-voor-vw-t5/t6-upgrade-premium-upgrade-premium?c=127 voor EUR 175
 
 
Belangrijk:
- Superhandig als combi camper en dagelijks gebruik. Fietsen kunnen makkelijk mee.
- kwart wegenbelasting
- Barstje in de voorruit. Geen probleem bij apk, want zit achter de spiegel en niet in het zicht. Heb ik zo gelaten, omdat ik geen nieuwe milieustickers wilde bestellen.
- Wel wat krasjes.
- Weinig problemen gehad. Wel zaken vervangen als dat nodig was: accu, motortje in een deur. Beurten op tijd, goed onderhouden.
 
- Ik zit veel in het buitenland, maar regelmatig in NL. Dus mailen is handigst. Excuseer mij als het niet binnen 24 uur lukt. Auto staat in de buurt van Amsterdam / Haarlem.

 

20170902_143421.jpg

20170902_143432.jpg

20170902_143516.jpg

20170902_143756.jpg

20171028_172043.jpg

20171029_092616.jpg

20171104_143643.jpg

20180204_212226.jpg

20210423_191623.jpg

20210424_211005.jpg

20230124_165349.jpg

Picture1.png

Picture2.png

Picture3.png

Picture4.png

Picture5.png

Picture6.png

aangepast door JacqB
was bouwjaar auto vergeten, niet handig..., was details aangepast + prijs
Link naar reactie
Share on other sites

Mooi ding, km's tja das wat je zelf ervan vindt. Blijft import dus of alles klopt is aan de verkoper om aan te tonen. Maar altijd leuk dat alle details voorbij komen behalve het bouwjaar!!!! Maar de milieu sticker zegt mij 2007,

enne trekhaak 2150kg ongeremd lijkt me ook onwaarschijnlijk, Volgens rdw 2500kg geremd, das meer dan voldoende.

aangepast door HymerBoy
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...