Ga naar inhoud

Walex power pods


GvC
 Share

Recommended Posts

Power pods van Walex of Thetford, wie heeft hiermee ervaring? Is dit hetzelfde product als bekende Thetford flessen. Hoeveel haal je uit 1 pod? Is het een geklieder? Is het veel voordeliger dan een fles? Hoe lang kun je de pods bewaren en hoeveel spoelingen haal je uit 1 pod? Groet GvC

Link naar reactie
Share on other sites

Ik gebruik de Pods van Thetford.

 

1 pod per afvaltank, simpel in je afvaltank en een beetje water er op. Geen geklieder, ik wil niet meer anders.

 

"hoeveel haal je uit 1 pod"? Je gooit de hele pod gewoon in je afvaltank, het omhulsel lost vanzelf op, dus 1 pod, 1 afvaltank.

 

En nee, het is volgens mij niet voordeliger dan de fles, maar wel veel makkelijker en simpel mee te nemen.

 

Verloopdatum staat op de verpakking en hoeveel spoelingen hangt af van hoeveel water je gebruikt tot je afvaltank vol is.

 

Van de zomer, met  buitentemperaturen tot 40 graden, werkt een pod (tot je iets gaat ruiken) zo'n 3-5 dagen.

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...