tonna Geplaatst: 10 februari Share Geplaatst: 10 februari goede middag is er iemand die een route of ervaringen heeft met de grunes band route? dat is de route langs de grens van de voormalige ddr. bij voorbaat dank fam.monnikhof Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
peetan Geplaatst: 12 februari Share Geplaatst: 12 februari Op 10-2-2023 om 12:38, tonna zei: goede middag is er iemand die een route of ervaringen heeft met de grunes band route? dat is de route langs de grens van de voormalige ddr. bij voorbaat dank fam.monnikhof DE NKC heeft daar een verslag over: https://www.nkc.nl/blog/reisverhalen/de-groene-band/ Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 12 februari Share Geplaatst: 12 februari Ik heb de route bekeken, lijkt mij een hele mooie interessante route. Die wil ook wel een keer rijden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
tonna Geplaatst: 5 maart Auteur Share Geplaatst: 5 maart goede morgen TRAILERAD als je nog informatie hebt over de route dan verneem ik het graag. a.monnikhof onfo@monnikhof.net Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.