Ga naar inhoud

Memo Fietsendrager


3221
 Share

Recommended Posts

Ik wil een memo fietsendrager aanschaffen, kan die  direct aan het chassis gemonteerd worden of is het beter om chassisverlenging 

erbij te monteren net zo als bij een trekhaak.

Kan er zonder probleem hulpveren gemonteerd worden? Wie heeft ervaring met dergelijke combinatie? Het gaat om een Fiat X250 met bladveren

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

M.Vr.Grt. Dick van Opijnen

 

Link naar reactie
Share on other sites

Wij hebben net een nieuwe fietsdrager gekocht. Ik zou al moeten gaan kijken welk merk het is. Sinds wij een paar elektrische fietsen hebben, kregen wij die niet meer opgetild. Bij deze zit er een schakelaar in de bagageruimte, waarbij het rek omhoog en omlaag kan. Onwaarschijnlijk gemak. De fietsdrager is op onze achterwand gemonteerd, en niet op chassis. Een aanrader

Link naar reactie
Share on other sites

@ Magic: het moet wel zijn dat de bevestiging en achterwand daarop berekend zijn. We hebben de camper al 12 jaar. Met een gewoon fietsrek op de achterwand. (voor drie fietsen) en nu dus een fietslift voor twee e-bikes. Geen problemen mee. Heb het wel niet zelf geplaatst, maar laten maken bij de invoerder van de camper. Ik mag hopen dat die mensen weten wat ze doen.

En ondertussen kan ik ook nog een trekhaak laten plaatsen om de motor mee te sleuren....

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...