Rien67 Geplaatst: 5 februari 2023 Share Geplaatst: 5 februari 2023 Het is mij nog niet geheel duidelijk hoe het zit met de verzekering en verhuren. Als ik bijv een verzekering heb waarbij je niet mag verhuren kan je die dan wel combineren met een verzekering van Goboony? Is de verzekering dan wel in orde? Ik kan natuurlijk ook bij de NKC een verzekering afsluiten en dan voor de dagen dat ik verhuur de extra verzekering afsluiten. Weet iemand hoeveel dat ongeveer per dag is? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 6 februari 2023 Share Geplaatst: 6 februari 2023 16 uren geleden, Rien67 zei: Het is mij nog niet geheel duidelijk hoe het zit met de verzekering en verhuren. Als ik bijv een verzekering heb waarbij je niet mag verhuren kan je die dan wel combineren met een verzekering van Goboony? Is de verzekering dan wel in orde? Ik kan natuurlijk ook bij de NKC een verzekering afsluiten en dan voor de dagen dat ik verhuur de extra verzekering afsluiten. Weet iemand hoeveel dat ongeveer per dag is? Even bellen of mailen naar verzekeringen@nkc.nl en je weet het. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.