Ilona Geplaatst: 23 januari 2023 Share Geplaatst: 23 januari 2023 (aangepast) Aankomend voorjaar hoop ik met een kampeerbus door Europa te trekken, minimaal 6 maanden. Nu zoek ik een kampeerbus te koop, mag een zelfgebouwde, oudere zijn, mits motor en carrosserie goed zijn. Een 1 persoonsbed is voldoende, wel graag met airco, kraan en gasstel. Mijn budget stopt rond €10.000,- 23 januari 2023 aangepast door Ilona Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 23 januari 2023 Share Geplaatst: 23 januari 2023 Je zult vast gezien hebben dat er op dit forum een rubriek Vraag en Aanbod bestaat. Dáár hoort je vraag, niet hier! Bijkomend voordeel; via de blauwe balk boven in dit forum, komt je vraag sneller in beeld. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 23 januari 2023 Share Geplaatst: 23 januari 2023 Ilona, verder naar onder is een rubriek vraag en aanbod. Je zult het verzoek krijgen om je vraag daar te deponeren. Ben je er alvast op voorbereid. Succes met zoeken. 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 23 januari 2023 Share Geplaatst: 23 januari 2023 Naar onder? Mis ik iets? Boven in de blauwe balk staat duidelijk een speciaal daarvoor gereserveerd forum "vraag en aanbod". 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Ilona Geplaatst: 23 januari 2023 Auteur Share Geplaatst: 23 januari 2023 Beste, Ik heb geprobeerd om onder Vraag en Aanbod een berichtje te plaatsen. Dit veld is echt grijs en opent niet als ik erop klik. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 23 januari 2023 Share Geplaatst: 23 januari 2023 Is ook helemaal niet zo'n punt Ilona. Het belangrijkste is dat je jouw droom camper bus vindt. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 23 januari 2023 Share Geplaatst: 23 januari 2023 Maakt mij ook niet uit hoor maar het is hier al een zooitje qua catergorien.... ik bedoel deze balk: Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.