Ga naar inhoud

Michelin camperbanden


nic
 Share

Recommended Posts

Beetje laat antwoord, maar heb de auto nu pas thuis. Op de banden staat:  225/75R16CP   116Q AT475kPa   GREEN   M+S  

TUBELESS  BUA662   MICHELIN  06-9406-01   

E2  0006606  0216604  S2WR2   UTDX  3821

denk dat dit alles is. Ik lees je reactie wel.

Groet

Link naar reactie
Share on other sites

Er is 13.000km mee gereden. Zo goed als nieuw dus. De vraagprijs is minimaal de helft van de nieuwprijs. Maar ze kunnen pas opgehaald worden, als ik in dezelfde maat winterbanden kan laten monteren. Ik hoor/lees het wel als u geïnteresseerd bent.

Vriendelijke groet 

Link naar reactie
Share on other sites

Ik heb geïnformeerd naar deze michelin banden wat deze ?hebben gekost in2021 dus nu rest mij de vraag wat het bedrag zal zijn  nadat je de nieuwe banden gemonteerd  zijn?

Daar moet ik dan jou banden  na aanschaf laten monteren en de afstand vanwaar je woont even optellen of het interessant zou zijn.Zelf woont ik in Nuenen (Noord Brabant)

Link naar reactie
Share on other sites

Beste Candyred en Van der Honing,

Die €800 is idd de helft van wat ik betalen moet, maar ( excuus daarvoor) : dat is incl. montage. Ex montage gaat er dus 4x€30 af, is dan €680. 

Dan is €650 wel een redelijke prijs, denk ik. Voorlopig laat ik het er maar even bij.

Met vriendelijke groet,

Nick

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...