Ga naar inhoud

AANHANGER


Jelle
 Share

Recommended Posts

Hoe zwaar is de motorscooter, best wel belangrijk om te weten. Wil je een heel simpel klein aanhangertje of wil een degelijke wat grotere aanhanger. Ik bouw zelf aanhangers, een beetje als hobby. Een ooit twee per jaar. Op ads-motortrailers.nl staan een paar van mijn aanhangers. Ik heb nog twee kleinere staan, die staan niet bij de foto's op de site. Je kunt er ook een huren bij mij, als je hem niet zo vaak nodig hebt is dat ook een optie. Het is wel handig om dan een klein beetje in de buurt te wonen.

Met vriendelijke groeten,

Ad van Zutphen,

Heeswijk Dinther,

Link naar reactie
Share on other sites

Hoi Jelle, ik heb zomaar even gekeken bij de aanhangers die jij opnoemde. De keus is aan jou natuurlijk, maar ik zou mijn motoren nooit dwars op een aanhanger willen hebben. Weet je wat voor dwarskrachten er op de scooter en stuur komen, en dan bedoel ik vooral bij kuilen in de weg. Als ik jou was zou ik de scooter in de lengte achter de camper of auto willen hebben. Ga je ook nog mee achteruit rijden met de aanhanger er aan, dat wordt wel heel lastig met zo'n korte aanhanger. Achter de camper lijkt het mij echt onmogelijk om achteruit te rijden. Ik kan echt goed achteruit rijden met een aanhanger. Achter de auto of de camper maakt niet uit, maar je moet de aanhanger wel zien.

https://www.aanhangcars.nl/motortrailer-voor-twee-motoren-200x110cm-lxb-bak-750kg-bruto-ongeremd-632kg-netto-twee-rijgoten-banden-13-inch-enkelas

Ik zou eerder voor zoiets kiezen. Misschien nog wel goedkoper ook.

Maar ik zeg nogmaals kiezen waar jij je goed bij voelt.

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Goeiemorgen Ad,

We hebben onze plannen gewijzigd. We zijn tot de conclusie gekomen dat we de scooter te weinig gebruikten zowel thuis als tijdens de overwintering. Dus hebben we de scooter en Erde aanhanger verkocht.  We nemen alleen nog de elektrische fietsen mee. Erde heeft ook een fietsenaanhanger en de De Boer aanhangers heeft er ook een in het programma. Ik wil niet 2 e-bikes op de fietsendrager die op de achterwand zit plaatsen. Een alternatief is een fietsendrager op de trekhaak, maar dat moet ik nog uitvinden of het rek op de achterwand dan niet in de weg zit.

Dank je wel voor je interesse.  Groetjes Jelle.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...