Jelle Geplaatst: 15 juli 2020 Share Geplaatst: 15 juli 2020 Hallo, ik zoek een aanhanger waar een Honda motorscooter en 2 elektrische fietsen op kunnen. Misschien heeft iemand die en wilt hem verkopen. Bied maar aan. Groet Jelle Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 16 juli 2020 Share Geplaatst: 16 juli 2020 Hoe zwaar is de motorscooter, best wel belangrijk om te weten. Wil je een heel simpel klein aanhangertje of wil een degelijke wat grotere aanhanger. Ik bouw zelf aanhangers, een beetje als hobby. Een ooit twee per jaar. Op ads-motortrailers.nl staan een paar van mijn aanhangers. Ik heb nog twee kleinere staan, die staan niet bij de foto's op de site. Je kunt er ook een huren bij mij, als je hem niet zo vaak nodig hebt is dat ook een optie. Het is wel handig om dan een klein beetje in de buurt te wonen. Met vriendelijke groeten, Ad van Zutphen, Heeswijk Dinther, Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jelle Geplaatst: 16 juli 2020 Auteur Share Geplaatst: 16 juli 2020 Hallo Ad, bedankt voor de reactie, maar ik zoek iets in de richting van de Sawiko Wheely of Memo Shorty en dan jong gebruikt. De scooter weegt 140 kg en de fiesten ongeveer 25kg x 2 = 50kg. Groet Jelle Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 16 juli 2020 Share Geplaatst: 16 juli 2020 Dat dacht ik eigenlijk al. Gewoon een hele lichte aanhanger. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 16 juli 2020 Share Geplaatst: 16 juli 2020 Hoi Jelle, ik heb zomaar even gekeken bij de aanhangers die jij opnoemde. De keus is aan jou natuurlijk, maar ik zou mijn motoren nooit dwars op een aanhanger willen hebben. Weet je wat voor dwarskrachten er op de scooter en stuur komen, en dan bedoel ik vooral bij kuilen in de weg. Als ik jou was zou ik de scooter in de lengte achter de camper of auto willen hebben. Ga je ook nog mee achteruit rijden met de aanhanger er aan, dat wordt wel heel lastig met zo'n korte aanhanger. Achter de camper lijkt het mij echt onmogelijk om achteruit te rijden. Ik kan echt goed achteruit rijden met een aanhanger. Achter de auto of de camper maakt niet uit, maar je moet de aanhanger wel zien. https://www.aanhangcars.nl/motortrailer-voor-twee-motoren-200x110cm-lxb-bak-750kg-bruto-ongeremd-632kg-netto-twee-rijgoten-banden-13-inch-enkelas Ik zou eerder voor zoiets kiezen. Misschien nog wel goedkoper ook. Maar ik zeg nogmaals kiezen waar jij je goed bij voelt. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jelle Geplaatst: 16 juli 2020 Auteur Share Geplaatst: 16 juli 2020 Dank je wel Ad voor de nuttige feedback . Zal dat zeker meenemen. Groet Jelle Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 7 augustus 2020 Share Geplaatst: 7 augustus 2020 Hoi Jelle, ben je al geslaagd voor een aanhanger. En wat is het eventueel geworden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jelle Geplaatst: 8 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst: 8 augustus 2020 Goeiemorgen Ad, We hebben onze plannen gewijzigd. We zijn tot de conclusie gekomen dat we de scooter te weinig gebruikten zowel thuis als tijdens de overwintering. Dus hebben we de scooter en Erde aanhanger verkocht. We nemen alleen nog de elektrische fietsen mee. Erde heeft ook een fietsenaanhanger en de De Boer aanhangers heeft er ook een in het programma. Ik wil niet 2 e-bikes op de fietsendrager die op de achterwand zit plaatsen. Een alternatief is een fietsendrager op de trekhaak, maar dat moet ik nog uitvinden of het rek op de achterwand dan niet in de weg zit. Dank je wel voor je interesse. Groetjes Jelle. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 21 augustus 2020 Share Geplaatst: 21 augustus 2020 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.