mvlgouda Geplaatst: 28 oktober 2022 Share Geplaatst: 28 oktober 2022 "Particulieren willen massaal van de dieselauto af" Aldus twee artikelen in het Algemeen Dagblad van 28- oktober 2022. Wat gaat dit doen met de prijzen van de 2e hands Campers en de totale campermarkt in het algemeen? Mathieu van Loon Gouda 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 28 oktober 2022 Share Geplaatst: 28 oktober 2022 Volgens mij zit je in de rubriek Vraag en Aanbod. Hoort hier dus niet! 2 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HubM Geplaatst: 21 januari Share Geplaatst: 21 januari Het artikel van mvlgouda mag wel verwijderd worden, na bijna 2 maanden is hij niet meer op dit onderwerp geweest. Wel zullen er autowegen om de grote steden er bij komen om een mogelijkheid te hebben om nog gebruik er van te maken en op je bestemming te komen. Het plan van Walonië om alle diesels te weren is ook weer wat, alsof de plaatselijke bevolking allemaal op stroom gaan, zoveel stroom is er daar helemaal niet. Inderdaad hoort dit artikel niet op Vraag en Aanbod. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 21 januari Share Geplaatst: 21 januari Wallonie is zo wie zo een drama qua elektrisch rijden, kom er veel voor mijn werk maar moet echt zorgen dat me accu vol is want je kan er echt nergens laden....De meeste bewoners rijden ook gewoon diesel daar, wordt nog wat! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.