Rob en Corrie Geplaatst: 25 oktober 2022 Share Geplaatst: 25 oktober 2022 Heeft er iemand ervaring met GasStop, hoe nauwkeurig is deze? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 25 oktober 2022 Share Geplaatst: 25 oktober 2022 ???. Ik mag toch aannemen dat deze getest zijn. Zou o.a. de ANWB ze anders verkopen? Wat bedoeld u precies met hoe nauwkeurig ze zijn? Naar mijn weten zijn ze bedoeld om bij een crash de gastoevoer af te sluiten. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 26 oktober 2022 Share Geplaatst: 26 oktober 2022 Ik gebruik hem, mijn ervaring tot nu toe? Aflezen van het gasniveau zoals wordt geadverteerd is erg lastig en onnauwkeurig. Ten eerste achterin de donkere gaskast met de meter verstopt achter de handgrepen van de gasfles valt er weinig te af te lezen. Bij erg warm weer kan een bijna lege gasfles meer aangeven dan bij koud weer, dat is niet nauwkeurig. Het is geen afsluiter bij een crash, zolang er druk op staat blijft hij het doen. Valt de druk weg bij een lek, haperende beveiliging van een gasapparaat of iets dergelijks, stopt de kraan met geven van gas. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Rob en Corrie Geplaatst: 26 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst: 26 oktober 2022 Ik bedoel inderdaad het aflezen van het niveau, Ik dacht dat de meter net buiten de handvaten steekt. Ik heb al een duocontrol met crash sensor. Bedankt voor jullie reacties Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 27 oktober 2022 Share Geplaatst: 27 oktober 2022 Op 26-10-2022 om 08:20, CaradoT135 zei: Ik gebruik hem, mijn ervaring tot nu toe? Aflezen van het gasniveau zoals wordt geadverteerd is erg lastig en onnauwkeurig. Ten eerste achterin de donkere gaskast met de meter verstopt achter de handgrepen van de gasfles valt er weinig te af te lezen. Bij erg warm weer kan een bijna lege gasfles meer aangeven dan bij koud weer, dat is niet nauwkeurig. Het is geen afsluiter bij een crash, zolang er druk op staat blijft hij het doen. Valt de druk weg bij een lek, haperende beveiliging van een gasapparaat of iets dergelijks, stopt de kraan met geven van gas. Precies, het is een slangbreuk/lekkage beveiliging en zeker geen crash sensor! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.