Maurice Lemmens Geplaatst: 12 oktober 2022 Share Geplaatst: 12 oktober 2022 Ik wil een zonnepaneel installeren op mijn camper - Hymer op basis van een Fiat Ducato. Wie weet hoe je de binnenbekleding bij de veiligheidsgordel bovenaan kunt losmaken, noodzakelijk om de kabels te kunnen doorvoeren van dak naar accu? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Camper-T Geplaatst: 13 oktober 2022 Share Geplaatst: 13 oktober 2022 Ik denk dat het handig is om het type en productiejaar van de Hymer even te vermelden, liefst met een foto. Dat geef meer inzicht. Als het Fiat eigen bekleding of kunstof afwerking betreft en je ziet geen schroeven dan kunnen delen geklemd of geklikt zitten. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
RJ92 Geplaatst: 17 februari Share Geplaatst: 17 februari Hoi Maurice, Misschien dat de volgende video kan helpen: Het gaat dan wel over het afwerken van de overgang cabine naar leefruimte, toch komt er ook in voor hoe deze panelen vast zitten. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.