Jato Geplaatst: 19 september 2022 Share Geplaatst: 19 september 2022 Wegens aanpassing van het TIMM, hebben wij de bovenstaande banden met velgen te koop. Maat 215/65/R16C Load 109/107S Steek 118 en as diameter 71. De banden zijn van 20/2022 en hebben circa 1000 gereden, profiel is nog als nieuw. Hoor het graag, Jato Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 27 september 2022 Share Geplaatst: 27 september 2022 Hoi Jato, wat betekent " aanpassing van het TIMM ?. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 28 september 2022 Share Geplaatst: 28 september 2022 Vreemd. Er is een rubriek Vraag en Aanbod -> campers en een rubriek Vraag en Aanbod -> accessoires. Waarom kies je voor de rubriek campers? Banden lijken mij geen campers. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 28 september 2022 Share Geplaatst: 28 september 2022 ja das blijkbaar moeilijk voor de meesten het juiste topic te vinden, mooie velgen, alleen jammer van die budget banden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 29 september 2022 Share Geplaatst: 29 september 2022 Daar dacht ik nou net zo over HymerBoy. Als de prijs goed is kun je er natuurlijk wel goede banden op leggen. De kwestie of iets in de juiste rubriek staat vind ik zelf niet zo'n halszaak. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Tonn Geplaatst: 18 augustus Share Geplaatst: 18 augustus Zijn deze nog beschikbaar ? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.