hans3sen Geplaatst: 15 augustus 2022 Share Geplaatst: 15 augustus 2022 (aangepast) Ik heb ergens een fiat Ducato gezien die voorruit isolatie aan de buitenzijde had met de zijramen erbij, dus uit één stuk. Ik heb ze wel gezien bij De Wit en Obelink maar deze hebben een aluminium bekleding. Ik ben op zoek naar zo'n ding maar dan van doek of nylon en die dan ook nog van binnenuit doorzichtig is. Weet iemand waar ik deze kan kopen? De camper is van voor 2006. 15 augustus 2022 aangepast door hans3sen iets erbij schrijven Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Broers Joske Geplaatst: 15 augustus 2022 Share Geplaatst: 15 augustus 2022 Camping Kaufhaus Wagner in Duitsland verkoopt deze. Je kunt het ook proberen bij www.camperpassie.nl Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
wim50 Geplaatst: 15 augustus 2022 Share Geplaatst: 15 augustus 2022 Bij Obelink Winterswijk zijn ze echt wel te koop. Zie link. Bevalt ons uitstekend. Hindermann Screen II zonnescherm € 109,00 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
hans3sen Geplaatst: 15 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst: 15 augustus 2022 Hi Wim50, ik weet dat deze te koop is bij Obelink maar ik heb vermeld dat voor 2006 moet zijn. Deze past dus niet, ik heb het geprobeerd maar hij zit veel te ruim. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 16 augustus 2022 Share Geplaatst: 16 augustus 2022 Je hebt isolatieschermen en zonneschermen voor de Fiat en er zijn ook combi's, waarbij je een deel kunt los-ritsen of zo, zodat je onder de isolatie een zonwering hebt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.