Ga naar inhoud

hulp bij pech onderweg


de Mus
 Share

Recommended Posts

Wij hebben ook in Frankrijk gestaan met een defecte snelheidssensor van de robotbak. Eerst uren gewacht omdat de ADAC vergeten was Lyon in te seinen en daarna een te kleine afsleepwagen en het bericht dat ze in Frankrijk geen Fiat garage konden vinden die deskundig genoeg was om aan de robotbak te werken. Heeft dus niets met de NKC van doen, ook de ADAC pechhulp verzaakt.
 

Link naar reactie
Share on other sites

Gaat hier om NKC ervaringen, of die het via ADAC spelen geen idee, maar de taak van NKC is dit goed te coordineren,  ik heb ook slechte ervaring met NKC pechhulp en ben ook overgestapt. Er werd gewoon niet adequaat gehandeld, waardoor geen idee, onkunde personeel?, niet oppakken probleem? zitten slapen? dit koste mij enorm veel tijd en ellende wat voorkomen had kunnen worden. Toen zelf de uiteindelijk de fiat Propas gebeld en die kwamen redelijk snel, auto kon niet ter plekke worden gefixed en naar fiat garage gebracht, via fiat propas kreeg ik hotel etc vergoed, duurde 2 dagen, kan de NKC nog puntje aan zuigen die lieten het echt afweten, die reageerde pas toen ik melde dat het opgelost was.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...