Ga naar inhoud

Hulp gevraagd met Thetford C200 toilet


pvgool
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal, dit is mijn eerste bericht op het forum en hoop dat ik het juiste deel gekozen heb. Heb bericht hier geplaatst omdat ik hier vergelijkbare berichten vond.

 

Ik heb een probleem met het toilet (Thetford C200). Hij spoelt niet meer door.

Ik had al 

gevonden. Heb geprobeerd zelf er naar te kijken, maar ik ben niet zo handig. Camperonderhoud bedrijven hebben het erg druk.

 

Mijn vraag is of er hier iemand is (liefst omgeving Rotterdam) die dit probleem voor mij zou kunnen verhelpen. Natuurlijk tegen een redelijke vergoeding. En ook binnen korte termijn (1 a 2 weken).

Link naar reactie
Share on other sites

Ik kan je niet daadwerkelijk helpen omdat ik op dit moment in Scandinavië ben en bovendien niet in de omgeving van Rotterdam woon.

Maar ik heb enige tijd geleden hetzelfde probleem gehad.

Het bleek dat de zekering kapot was. Je hoeft niet zo heel technisch te zijn om deze te vervangen.

MIsschien lukt het om de zekering te controleren met bijgevoegde foto's

Succes.

C200.jpg

  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

Borgerik , Het probleem is met een C200, begrijp ik.
Pvgool :   De zekering van de C200 is geen glaszekering , maar een steekzekering.
Bij mij zie ik een paars gekleurde zekering zitten, vanuit het servicedeurtje gezien, links boven.
Ook maar even meten over de zekering om zeker te zijn dat die evt defect is.  

Link naar reactie
Share on other sites

pvgool geeft aan dat het om een Thetford C200 gaat.

Het enige wat ik heb gedaan is een kopie sturen uit de handleiding van de C 200 van Thetford in de hoop dat dat een oplossing biedt.

 

Ik heb intussen gezien dat jvgool op camperforum.nl meer reacties heeft en dat er blijkbaar nog wel een klein straaltje water komt.

De zekering zal het dus niet zijn anders komt er helemaal niets.

Er worden op het andere forum mogelijke oplossingen gegeven.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...