Ga naar inhoud

Sateliteschotel ontvangt alle kanalen, maar geen NPO1 en 3


HansGreup
 Share

Recommended Posts

Onze schotel werkt prima  en ook de chipcard is opnieuw geactiveerd . Zelfd de stroom er een poosje af maar probleem blijft.  Als ik de stroomtoevoer naar de schoteldisplay er af haal kan ik wel NPO1 en 3 bontvangen. Wanneer ikk dan later naar een andere camping rijd en de schotel weer activeer  gaat de schoteldisplay eerst weer resettenj en heb  ik daarna opnieuw het zelfde probleem, dus geen NPO1 en 3. Hoe los ik dit op ??

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Wij hebben dit probleem ook.

Er zit geen SKEW op, maar volgens een expert, zou het ook een haakse aansluiting kunnen zijn. Deze heb ik nog niet verwijderd, maar ga dat wel proberen.

 

Het kan in beide situaties voorkomen dat je een deel van de zenders niet kan ontvangen en als je ergens anders staat is het weer dat de zenders die je eerst niet kon ontvangen weer wel kan ontvangen en andersom.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...