Rianne Geplaatst: 28 juni 2022 Geplaatst: 28 juni 2022 Mag/kan ik verzekeringstechnisch zomaar drie weken onze camper aan vrienden meegeven? gr, Rianne Quote
HymerBoy Geplaatst: 28 juni 2022 Geplaatst: 28 juni 2022 even bij je verzekering informeren, staat ook vast in de voorwaarden. Quote
Borgerik Geplaatst: 29 juni 2022 Geplaatst: 29 juni 2022 Kijk inderdaad in de verzekeringsvoorwaarden. Bij mij (Safe Trip) staat daar: Verzekerd zijn u en de personen die uw toestemming hebben om gebruik te maken van uw camper. Quote
Adrie Geplaatst: 21 maart Geplaatst: 21 maart Op 29-6-2022 om 21:07, Borgerik zei: Kijk inderdaad in de verzekeringsvoorwaarden. Bij mij (Safe Trip) staat daar: Verzekerd zijn u en de personen die uw toestemming hebben om gebruik te maken van uw camper. behalve als je hem via een platform verhuurd, dan moet je hem apart verzekeren en dan heb je[bij unive] 1000 euro eigen risico... 1 Quote
Camper-T Geplaatst: 21 maart Geplaatst: 21 maart De NKC heeft een aanvullende verzekering voor verhuur/uitlenen aan derden, dit kost een x bedrag per dag en is dacht ik voor minimaal een week of 10 dagen. Zoals eerder geschreven kun je hiervoor het beste contact opnemen met je eigen camperverzekering en vragen hoe dit binnen jouw verzekering mogelijk is. Quote
Magic Ed. Geplaatst: 22 maart Geplaatst: 22 maart En via jouw eigen verzekering ben jij dan bij schade altijd zelf de klos voor de vermindering van de schadevrije jaren en het eigen risico. Daarom is de NKC-verhuurverzekering DE ideale oplossing. Dat gaat helemaal buiten jouw eigen polis om. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.