Ga naar inhoud

Recommended Posts

Geplaatst:

Kijk inderdaad in de verzekeringsvoorwaarden. Bij mij (Safe Trip) staat daar:

Verzekerd zijn u en de personen die uw toestemming hebben om gebruik te maken van uw camper.

• 2 years later...
Geplaatst:
Op 29-6-2022 om 21:07, Borgerik zei:

Kijk inderdaad in de verzekeringsvoorwaarden. Bij mij (Safe Trip) staat daar:

Verzekerd zijn u en de personen die uw toestemming hebben om gebruik te maken van uw camper.

behalve als je hem via een platform verhuurd, dan moet je hem apart verzekeren en dan heb je[bij unive] 1000 euro eigen risico...

• Sad 1
Geplaatst:

De NKC heeft een aanvullende verzekering voor verhuur/uitlenen aan derden, dit kost een x bedrag per dag en is dacht ik voor minimaal een week of 10 dagen.

Zoals eerder geschreven kun je hiervoor het beste contact opnemen met je eigen camperverzekering en vragen hoe dit binnen jouw verzekering mogelijk is.

Geplaatst:

En via jouw eigen verzekering ben jij dan bij schade altijd zelf de klos voor de vermindering van de schadevrije jaren en het eigen risico. Daarom is de NKC-verhuurverzekering DE ideale oplossing. Dat gaat helemaal buiten jouw eigen polis om.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid