Oomlodewijk Geplaatst: 19 juni 2022 Share Geplaatst: 19 juni 2022 Hallo, ik vond deze schakelaar met sticker in de bagagebak van de camper. Vreemd genoeg kan ik hierover geen info vinden bij Truma en ook niet via Google op internet. Weet iemand waar ik een handleiding kan vinden? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Borgerik Geplaatst: 19 juni 2022 Share Geplaatst: 19 juni 2022 stuur een mailtje naar Truma met deze foto's. Lokale partner van Truma in Nederland is: Gimeg Nederland B.V Strijkviertel 27 3454 PH De Meern Tel. +31 9003737373 e-mail: service@gimeg.nl 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Oomlodewijk Geplaatst: 19 juni 2022 Auteur Share Geplaatst: 19 juni 2022 Bedankt voor de tip, heb email verzonden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 19 juni 2022 Share Geplaatst: 19 juni 2022 (aangepast) iets beter googelen hahaha, truma airmix. https://www.obelink.be/truma-airmix-bediening-met-kabel.html 19 juni 2022 aangepast door HymerBoy 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Oomlodewijk Geplaatst: 19 juni 2022 Auteur Share Geplaatst: 19 juni 2022 Ja, dat heb ik ook gezien, maar ik kan dat niet rijmen met de sticker er onder. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Oomlodewijk Geplaatst: 20 juni 2022 Auteur Share Geplaatst: 20 juni 2022 Een snelle reactie van Truma. De schuif is onderdeel van het airmix systeem. Je bepaalt er mee of je lucht van binnen of buiten wilt laten circuleren. De sticker is niet van Truma. Vanaf de schuif loopt een dunne kabel naar de welbekende geribbelde verwarming circulatie slang. De kabel gaat in de slang vlak bij de waterpomp en naast de schoon watertank. Het is dus geen vorstbeveiliging voor de tank. Dank voor de tips. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.