Ga naar inhoud

Camper door Engeland en Schotland


Kabe
 Share

Recommended Posts

Goedendag 

 

Wij willen graag met onze Camper trekken langs de kust van heel Engeland en Schotland maar wij zien dat de meeste Camperplaatsen geen voorzieningen hebben zoals stroom toilet/douches en dat hebben wij toch wel om de twee/drie dagen nodig.

 

want anders heeft onze Camper geen fut meer en wij gaan penetrant ruiken 😂😂😂

 

klopt dat?

Link naar reactie
Share on other sites

Toilet legen is niet zo’n probleem. Bij (vrijwel) ieder station(netje) is wel een toilet, en ook in veel dorpen is een openbaar toilet.

Voor stroom wordt het lastiger. Wanneer je geen zonnepanelen hebt en veel stil staat zul je, wanneer je geen CP kunt vinden met stroom, naar een camping moeten. Om te douchen moet je daar ook zijn wanneer je zelf geen douche aan boord hebt.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Wij hebben eind april tot midden mei de reis van NKC gereden . Wij gingen om de twee drie dagen op een camping want camperplaatsen zoals wij die kennen heb ik niet tegen gekomen . Ik had speciaal Solbio gekocht om de wc te lozen een openbaar toilet maar vond dat zeer snel ruiken .Camping zijn mooi maar duur . Vrij staan ging zeer gemakkelijk .

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 year later...
Op 30-6-2022 om 17:29, Huug47 zei:

Wij hebben eind april tot midden mei de reis van NKC gereden . Wij gingen om de twee drie dagen op een camping want camperplaatsen zoals wij die kennen heb ik niet tegen gekomen . Ik had speciaal Solbio gekocht om de wc te lozen een openbaar toilet maar vond dat zeer snel ruiken .Camping zijn mooi maar duur . Vrij staan ging zeer gemakkelijk .

 

Op 30-6-2022 om 17:29, Huug47 zei:

 

Ha Huug,

Wat zijn jullie ervaringen met het vrij staan in Schotland? Met name rondom de NC500?

Link naar reactie
Share on other sites

Hoewel de vraag niet aan mij wordt gesteld (maar wanneer je díe exclusief aan Huug wilt stellen kun je beter een PB sturen) zal ik toch vanuit mijn ervaring er op reageren.
In héél Schotland is vrij staan zeer goed te doen. De NC500 maakt daar geen uitzondering op. Wij hebben zojuist besloten dat we in juni weer naar Schotland gaan, en ongetwijfeld zullen we delen van deze prachtige route rijden. Aanbevolen!

Link naar reactie
Share on other sites

21 uren geleden, Adriatik zei:

Hoewel de vraag niet aan mij wordt gesteld (maar wanneer je díe exclusief aan Huug wilt stellen kun je beter een PB sturen) zal ik toch vanuit mijn ervaring er op reageren.
In héél Schotland is vrij staan zeer goed te doen. De NC500 maakt daar geen uitzondering op. Wij hebben zojuist besloten dat we in juni weer naar Schotland gaan, en ongetwijfeld zullen we delen van deze prachtige route rijden. Aanbevolen!

Dank je wel Adriatik, dan gaat dat wel lukken.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...