Kabe Geplaatst: 19 juni 2022 Share Geplaatst: 19 juni 2022 Goedendag Wij willen graag met onze Camper trekken langs de kust van heel Engeland en Schotland maar wij zien dat de meeste Camperplaatsen geen voorzieningen hebben zoals stroom toilet/douches en dat hebben wij toch wel om de twee/drie dagen nodig. want anders heeft onze Camper geen fut meer en wij gaan penetrant ruiken klopt dat? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 19 juni 2022 Share Geplaatst: 19 juni 2022 Toilet legen is niet zo’n probleem. Bij (vrijwel) ieder station(netje) is wel een toilet, en ook in veel dorpen is een openbaar toilet. Voor stroom wordt het lastiger. Wanneer je geen zonnepanelen hebt en veel stil staat zul je, wanneer je geen CP kunt vinden met stroom, naar een camping moeten. Om te douchen moet je daar ook zijn wanneer je zelf geen douche aan boord hebt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kabe Geplaatst: 19 juni 2022 Auteur Share Geplaatst: 19 juni 2022 Dank adriatik Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 19 juni 2022 Share Geplaatst: 19 juni 2022 ik heb deze reis ook gemaakt, ging gewoon af en toe op campings staan, die waren voorzien van de meest luxe voorzieningen en ook brand schoon. ik was toen lid van https://www.caravanclub.co.uk Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Huug47 Geplaatst: 30 juni 2022 Share Geplaatst: 30 juni 2022 Wij hebben eind april tot midden mei de reis van NKC gereden . Wij gingen om de twee drie dagen op een camping want camperplaatsen zoals wij die kennen heb ik niet tegen gekomen . Ik had speciaal Solbio gekocht om de wc te lozen een openbaar toilet maar vond dat zeer snel ruiken .Camping zijn mooi maar duur . Vrij staan ging zeer gemakkelijk . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kabe Geplaatst: 30 juni 2022 Auteur Share Geplaatst: 30 juni 2022 Dank Huug47 voor het meedenken Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.