Bielerd Geplaatst: 18 juni 2022 Share Geplaatst: 18 juni 2022 Vanwege familie omstandigheden is het voor ons helaas niet mogelijk onze geplande camperreis naar Noorwegen te maken en blijven we dicht bij huis. Derhalve kan ons retour ticket worden overgenomen van Eemshaven-Kristiansand. Heendatum is 21 juni 15.00 en terug 6 juli 15.00. Uitgelezen kans om goedkoop deze ferry reis te maken. Kan ook alleen heen of terugreis zijn. Camper mag maximaal 7 mtr. lang zijn. Ik wacht jullie reactie af, bedankt. Gr. Arie Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bielerd Geplaatst: 18 juni 2022 Auteur Share Geplaatst: 18 juni 2022 12 minuten geleden, Bielerd zei: Vanwege familie omstandigheden is het voor ons helaas niet mogelijk onze geplande camperreis naar Noorwegen te maken en blijven we dicht bij huis. Derhalve kan ons retour ticket worden overgenomen van Eemshaven-Kristiansand. Heendatum is 21 juni 15.00 en terug 6 juli 15.00. Uitgelezen kans om goedkoop deze ferry reis te maken. Kan ook alleen heen of terugreis zijn. Camper mag maximaal 7 mtr. lang zijn. Ik wacht jullie reactie af, bedankt. Gr. Arie Ter aanvulling, het is inclusief 2 persoons slaapcabine dekbuitenzijde. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 18 juni 2022 Share Geplaatst: 18 juni 2022 En wat heeft dat met Campers & Techniek (de rubriek waaronder u dit plaatst) te maken? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bielerd Geplaatst: 18 juni 2022 Auteur Share Geplaatst: 18 juni 2022 Ja, excuus. Zie nu dat ik niet ver genoeg gescrollt heb en er nog andere sub rubrieken zijn. Zag "algemene camperzaken" en leek me derhalve juist. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 19 juni 2022 Share Geplaatst: 19 juni 2022 Als je 10 seconden had gebruikt om naar de structuur van dit forum te kijken was je de rubriek Vraag en Aanbod tegen gekomen. Dan was je aanbod ook nog helemaal bovenaan in de kop van dit forum onder Vraag en Aanbod terecht gekomen, en had je meer kans gehad om te verkopen. Ik zou je aanbod daarom maar snel daarheen verplaatsen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.