Rob1940 Geplaatst: 7 juni 2022 Share Geplaatst: 7 juni 2022 Ik heb paar weken geleden Amplo levelers onder mijn buscamper laten plaatsen. Na het ophalen en betalen kwam ik thuis tot de ontdekking dat de achterste levelers wel erg laag t.o.v. het wegdek zitten. (ca 6cm) Op bijgaande foto is te zien dat bij een lekke band de levelers op het wegdek komen. Is het gebruikelijk dat de leveler zo laag t.o.v. het wegdek zit?zitten? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Oomlodewijk Geplaatst: 7 juni 2022 Share Geplaatst: 7 juni 2022 Dat lijkt me niet op de goede plaats gemonteerd. Niet alleen een lekke band maar ook een verkeersdrempel kan problemen geven. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
homie Geplaatst: 14 juni 2022 Share Geplaatst: 14 juni 2022 Heb het levelingsysteem van HPC op mijn buscamper en heb achteraan 15 cm grondspeling. Dit vind ik al laag. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Borgerik Geplaatst: 14 juni 2022 Share Geplaatst: 14 juni 2022 Ik heb het levelsysteem van E&P op mijn buscamper. Ik heb aan de achterkant ook weinig speling. Bij achteruit parkeren bij een stoep moet ik goed opletten dat de steunpoten de stoep niet raken. Is en nadeeltje, maar verder ben ik erg blij met het levelsysteem. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Barry Geplaatst: 25 juli 2022 Share Geplaatst: 25 juli 2022 Wij hebben ook een HPC levelsysteem op onze camper en zijn zeer tevreden. De camper heeft het verlaagd breedspoor chassis en daarom is de speling bij ons achter ook maar 15 cm en dit vind ik al laag dus 8 cm is mijns inziens wel erg laag. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.