Ga naar inhoud

TE Koop : Adria Camper 5oo Titan.


Adria Twin 500
 Share

Recommended Posts

Te koop : Adria Camper 5oo S Titan.  495 cm. kort .Lengtebedden.

Bouwjaar 2016. Kleur wit.  2 aparte stoelen die omgeklapt 2 lengtebedden vormen van 200-75 cm.  Keuken met 3-pits gasstel. jawel 3-pits. Compressor koelkast.

Aparte toilet/douche-ruimte. 10 ltr. warm water boiler.(gas). gastank ca. 12 ltr.  Met 131 pk sterke motor.   airo -cruise-control -luifel.

Remis-verduistering. Slechts 27.000 km gelopen. fietsenrek voor 2 fietsen en zonnepaneel.van 125 Watt.   Elektr.opstap.  -. buitenverlichting.

Kortom compleet. APK. t/m 16 mei 2023.

Prijs : Euro 47.000,==

Te bevragen bij Jan.  06-17485757.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Op 16-5-2022 om 14:54, Adria Twin 500 zei:

Te koop : Adria Camper 5oo S Titan.  495 cm. kort .Lengtebedden.

Bouwjaar 2016. Kleur wit.  2 aparte stoelen die omgeklapt 2 lengtebedden vormen van 200-75 cm.  Keuken met 3-pits gasstel. jawel 3-pits. Compressor koelkast.

Aparte toilet/douche-ruimte. 10 ltr. warm water boiler.(gas). gastank ca. 12 ltr.  Met 131 pk sterke motor.   airo -cruise-control -luifel.

Remis-verduistering. Slechts 27.000 km gelopen. fietsenrek voor 2 fietsen en zonnepaneel.van 125 Watt.   Elektr.opstap.  -. buitenverlichting.

Kortom compleet. APK. t/m 16 mei 2023.

Prijs : Euro 47.000,==

Te bevragen bij Jan.  06-17485757.

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

6 uren geleden, Adria Twin 500 zei:

sorry, ik begrijp dit niet. de advertentie is geplaatst in het nkc blad.

jan

Wat u in het NKC-blad heeft geplaatst weet ik niet, u zit hier op het NKC-forum. En dat forum is, om het een beetje georganiseerd te houden, ingedeeld in rubrieken. Hier zit u in de hoofdrubriek Camper&Techniek, in de subrubriek Camper. Kortom, deze rubriek is bedoeld voor vragen over de techniek van campers. Lijkt me kristalhelder!

Er is ook een (sub-)rubriek Vraag&Aanbod, onderdeel van de hoofdrubriek Algemeen. Die rubriek is bedoeld om uw oproep te plaatsen.  Dat lijkt me niet zo moeilijk toch?

  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...