mikeanber Geplaatst: 13 mei 2020 Geplaatst: 13 mei 2020 beste deze is een echte geen zelf maaksel kijk bij Fiamma zie je hem dus mister magic ed graag even corrigeren groet Quote
J vd Pal Geplaatst: 13 mei 2020 Geplaatst: 13 mei 2020 Wat moeten we verder met dit onderwerp? Is het ding te koop? Dan staat het op de verkeerde plek. Heeft u hier een vraag over? Wat wilt u dan weten? Bent u trots op uw nieuwe aankoop? Ik kan hier helemaal niets mee. Quote
Magic Ed. Geplaatst: 13 mei 2020 Geplaatst: 13 mei 2020 6 uren geleden, mikeanber zei: beste deze is een echte geen zelf maaksel kijk bij Fiamma zie je hem dus mister magic ed graag even corrigeren groet Ik corrigeer niets. Ik stelde gewoon een vraag (met vraagteken). Waarom zou ik dat moeten corrigeren? (ook een vraag)! Quote
Magic Ed. Geplaatst: 13 mei 2020 Geplaatst: 13 mei 2020 3 uren geleden, J vd Pal zei: Wat moeten we verder met dit onderwerp? Is het ding te koop? Dan staat het op de verkeerde plek. Heeft u hier een vraag over? Wat wilt u dan weten? Bent u trots op uw nieuwe aankoop? Ik kan hier helemaal niets mee. Ik ook niet. En als je dan iets vraagt dan gaat hij azijnzeiken. Quote
J vd Pal Geplaatst: 13 mei 2020 Geplaatst: 13 mei 2020 34 minuten geleden, Magic Ed. zei: Ik ook niet. En als je dan iets vraagt dan gaat hij azijnzeiken. De vraag over het corrigeren deed een ander Ed. Sunliner zette het eerste bericht en de opmerking over het corrigeren komt van mikeanber. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.