Ga naar inhoud

Marokko


Kabe
 Share

Recommended Posts

Kabe

 

goedendag 

 

wij zitten er over te piekeren omdat we toch een rondrit gaan maken langs de kust van Portugal en Spanje om daar ook een tour door Marokko tussen te lassen

onze trip begint na de Pinkster en we reizen dan eerst door Luxemburg (ff lekker een paar dagen vliegvissen) dan door midden Frankrijk afzwaaien naar de Verdon vervolgens door de Pyreneeën naar de kust van Baskenland en verder zoals beschreven.

 

Zijn er ervaringen van reizen met een Camper van ruim 8 meter met fietsendrager en ruim 2,40 meter breed in Marokko?

 

ik zie graag jullie reactie tegemoet 

 

groet Kabe

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Wanneer je zoekt in dit forum op ‘Marokko’ (maar dat heb je natuurlijk al gedaan) zie je dat ik eerder een ervaring heb geplaatst over onze reis naar Marokko. Weliswaar niet met een camper met de specifieke specificaties als door u benoemd, maar dat maakt bar weinig uit in dit verband.

Degene die de vraag stelde waarop ik toen reageerde, heeft het niet nodig gevonden nog een teken van leven te geven, maar wellicht heeft u er wat aan (en geeft u wél een teken van leven).

aangepast door Adriatik
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...