Ga naar inhoud

Te koop: Kampeerbus met twee eenpersoonsbedden


dick witte
 Share

Recommended Posts



Speciaal gemaakt voor solo slapers. Een van de twee bedden kan eenvoudig verbreed worden.
Merk: Renaul Master

lengte: 580 Breedte: 190. Kleur: Grijs Metallic. Bouwjaar: 2008. Kilometerstand: 102.000. Diesel. APK tot en met juli 2023



Eenpersoonsbedden in de lengte, waardoor extra ruimte.
Geheel zelfvoorzienend door zonnepaneel.
Automaat, dus geen geschakel met versnellingen
Geen gedoe met gasflessen, maar LPG aan de pomp
Aparte ruimte voor toilet, wasbak en kasten
Onlangs vernieuwd: distributieriem, grotere boardaccu, LPG tank

Verder: Airco Waeco, TV/DVD/CD, Receiver met schotel Oyster Vision 65, Beveiliging Heo-Safe 2 sloten, DAB radio, gasverwarming, koelkast, watertank, gascomfort 3-pits, toilet, twee wasbakken, luifel, LPG tank voor gascomfort en kachel. Veel kastruimte.


Ledig gewicht : 2867 kg Toegestaan: 3500 kg
Vraagprijs: 19.000 euro
APK tot eind juli 2023

Alle rekeningen van onderhoud en reparaties aanwezig

 

235668540_2-mobilhome-renault-master.jpg

235668540_3-mobilhome-renault-master.jpg

235668540_4-mobilhome-renault-master.jpg

235668540_5-mobilhome-renault-master.jpg

235668540-mobilhome-renault-master.jpg

P5184035.JPG

aangepast door dick witte
foto's erbij
Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 months later...

De kosten van een trekhaak wil ik eventueel wel op me nemen.

groetjes,

 

Dick

PS: Hij wordt over een paar weken weer APK gekeurd. Ik heb een nieuwe startaccu gekocht als reserve, die mag je er ook bij hebben.
Verder heb ik alle facturen van alles wat vernieuwd is, zoals een nieuwe LPG tank (in verband met steenslag, is nu geen kans meer op), een luifel, zonnepaneel en een nieuwe binnenaccu.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Hallo Dick,

 

Ik constateer dat:

* de camper de eerste 7,5 jaar van zijn bestaan in Duitsland woonde en de kmstand dus niet betrouwbaar is

* de camper een hoog eigen gewicht heeft waardoor o.a. de MRB aanzienlijk is (€ 300 per kwartaal)

* doordat het een zelfbouw is er bij reparaties en onderhoud veel (extra) werk en kosten ontstaan.

 

Wat is de uiterste prijs?

 

vr. groet, Fritz

Link naar reactie
Share on other sites

Beste Fritz,

 

ik heb de bus gekocht van een jong echtpaar in België. Ze waren de eerste eigenaar en superzuinig (om de kussens van de bank zat zelfs ter beschermijng dik plastic).
De bus heb ik van hen geimporteerd, de km stand was op dat moment 60.000. Normale stand voor een camper van zes jaar.
Ik weet niet wat je bedoelt met 300 euro per kwartaal. Ik betaal 79 euro per maand wegenbelasting.

Ik begrijp het ook niet wanneer je het hebt over zelfbouw die veel extra werk bij reparaties oplevert. 

Kortom: Ik wil best praten over de prijs, maar de genoemde argumenten herken ik niet.

met vriendelijke groet,

 

dick 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...