Leo62 Geplaatst: 21 maart 2022 Share Geplaatst: 21 maart 2022 Wie heeft ervaring met het levelsysteem van TESA Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Camper-T Geplaatst: 21 maart 2022 Share Geplaatst: 21 maart 2022 Volgens mij zijn er niet veel Tesa levelsysteem gebruikers, je zou je vraag daarom misschien ook nog op het camperforum kunnen plaatsen. Wat ik over Tesa c.q. elektrische levelsystemen las, is dat ze trager zijn dan hydraulische systemen en mogelijk gevoeliger voor vuil en stof. De E&P en Al-Ko (gefuseerd) hydraulische systemen zijn sneller, sterker en minder storingsgevoelig. Misschien daarom het meest gebruikt. Al-Ko claimt met zijn nieuwe levelsysteem ook redelijk nauwkeurig te kunnen wegen, altijd handig als je wilt weten of niet bent overladen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Leo62 Geplaatst: 21 maart 2022 Auteur Share Geplaatst: 21 maart 2022 Bedankt ga ik doen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.