apekop Geplaatst: 15 februari 2022 Share Geplaatst: 15 februari 2022 goede middag ook dit jaar verkopen we weer de boeken van LANDVERGNUEGEN en BAUERNLEBEN DIT ZIJN BOEK VOOR OOSTENRIJK OF DUITSLAND MET ADRESSEN BIJ BOERENBEDRIJVEN EN KLEINE MANUFACTUREN waar men met camper 24 uur gratis mag staan de nieuwe boeken komen uit in maart bij interesse graag vroeg bestellen daar het boek van duitsland vorig jaar in mei al was uitverkocht bestellen of informatie kan op info@monnikhof.net Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 15 februari 2022 Share Geplaatst: 15 februari 2022 Wat heeft dat boek met Corona te maken (zie titel rubriek)? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
tonna Geplaatst: 8 maart 2023 Share Geplaatst: 8 maart 2023 goede morgen. naar mijn mening heeft dit wel degelijk iets met corona te maken ,in de corona tijd waren vele camperplaatsen verplicht gesloten bij de adressen die in deze boeken staan gaat het om particulieren of kleine manufacturen waar men wel mocht staan. ik zie van u enkel negatieve reacties. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 8 maart 2023 Share Geplaatst: 8 maart 2023 U reageert op een bericht van meer dan een jaar oud! Bovendien moet u toch even verder lezen dan uw neus lang is. Overigens ervaar ik het als negatief wanneer men zonder even na te denken allerlei zaken op dit forum neerplempt! Enige correctie hier en daar kan dan geen kwaad. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.