Ga naar inhoud

OPROEP: ZV-281-N, eigenaar gezocht wegens ....


Magic Ed.

Recommended Posts

OPROEP: ZV-281-N, eigenaar gezocht wegens ....

De eigenaar van de Dethleffs Magic Edition White T 7151-4 met kenteken ZV-281-N, ingevoerd uit Duitsland op 13-8-2019 heeft hem veel en veel te hoog aangegeven voor de BPM namelijk voor 25.770,- Euro bruto. Daardoor heeft hij duizenden euro's teveel rest-BPM aan de fiscus afgetikt.

Ik zag deze toevallig in de RDW-databank toen ik uitzocht hoeveel stuks van dit type campers in Nederland zijn toegelaten. Ik heb namelijk dezelfde van 5-2015 en deze is van 7-2015. Mijn BPM-aangifte die door de fiscus werd geaccepteerd was 11009,- Euro bruto.
Ik vermoed dat hij de regels niet kennend aangifte heeft gedaan op basis van de netto catalogusprijs van de gehele camper in plaats van alleen de cabine als gesl.bestel af fabriek in Turijn.
Wij zouden deze eigenaar dus kunnen helpen aan een terugvordering van een leuk vakantiebudget. Wie kent hem en geeft hem de tip om mij een PB te sturen. Dan kan hij van mijn hulp gebruik maken (kopie van mijn aangifte) en geld gaan ophalen bij de fiscus.

Ook zag ik dat hij nog rond rijdt met een niet uitgevoerde terugroepactie van 1-2016 m.b.t. tot het stuurslot. Dat is levensgevaarlijk met grote kans op stilvallen en ongelukken. Dus nog een reden om deze persoon te vinden.
Wie helpt? Misschien de NKC-Moderator, want hij zou zo maar bij de NKC verzekerd kunnen zijn op dit kenteken.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid