Iritzen Geplaatst: 16 april 2020 Share Geplaatst: 16 april 2020 (aangepast) Een tijd geleden is een van de branderkelken van mijn gasstel gesmolten! Kan blijkbaar voorkomen bij corrosie. Het gaat om een branderkelk van merk cramer waarvan de kap 7 cm is. Nu ben ik opzoek naar een nieuwe en dat is niet zo gemakkelijk. Heeft iemand er nog een liggen of een tip waar deze te vinden? 16 april 2020 aangepast door Iritzen Taalfout Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
janenjanny Geplaatst: 18 april 2020 Share Geplaatst: 18 april 2020 Hallo Iritzen, Onderdelen zijn verkrijgbaar bij JASICAMP.nl Zoek op Onderdelen Dometic/Cramer aanrechten'. Suc6 Jan Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jenny Geplaatst: 5 oktober 2021 Share Geplaatst: 5 oktober 2021 Hallo Ritzen, heb je een vervanger gevonden? Ik heb hetzelfde probleem nu . Ik hoor het graag. Groeten Jenny Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 6 oktober 2021 Share Geplaatst: 6 oktober 2021 https://www.caravan-winkel.nl/cramer-branderdeksel.html Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.