Iritzen Geplaatst: 16 april 2020 Geplaatst: 16 april 2020 (aangepast) Een tijd geleden is een van de branderkelken van mijn gasstel gesmolten! Kan blijkbaar voorkomen bij corrosie. Het gaat om een branderkelk van merk cramer waarvan de kap 7 cm is. Nu ben ik opzoek naar een nieuwe en dat is niet zo gemakkelijk. Heeft iemand er nog een liggen of een tip waar deze te vinden? 16 april 2020 aangepast door Iritzen Taalfout Quote
janenjanny Geplaatst: 18 april 2020 Geplaatst: 18 april 2020 Hallo Iritzen, Onderdelen zijn verkrijgbaar bij JASICAMP.nl Zoek op Onderdelen Dometic/Cramer aanrechten'. Suc6 Jan Quote
Jenny Geplaatst: 5 oktober 2021 Geplaatst: 5 oktober 2021 Hallo Ritzen, heb je een vervanger gevonden? Ik heb hetzelfde probleem nu . Ik hoor het graag. Groeten Jenny Quote
CaradoT135 Geplaatst: 6 oktober 2021 Geplaatst: 6 oktober 2021 https://www.caravan-winkel.nl/cramer-branderdeksel.html Quote
Yael Geplaatst: 12 maart Geplaatst: 12 maart Hallo , weet er iemand of de brander kelken nog ergens te koop zijn de link van caravan winkel bestaat ook niet meer Groeten Yael Quote
J vd Pal Geplaatst: 7 april Geplaatst: 7 april (aangepast) Hoi Yael, Er zijn twee uitvoeringen qua hoogte, die van ca. 25 mm zijn nog nieuw leverbaar 25 mm brander Die van ca. 20 mm niet meer. Ik heb er nog eentje te koop, gebruikt in nette staat, voor €95,= op te halen in Puttershoek, verzenden tegen kostprijs. In Duitsland ook gebruikt te koop maar dan duurder: Kelk Kleinazeige Groeten Jasper 7 april aangepast door J vd Pal 1 Quote
HymerBoy Geplaatst: 8 april Geplaatst: 8 april (aangepast) Gewoon nieuw te krijgen hoor en hier een stuk goedkpoper. https://www.weippert-wohnwagen.de/SHOP/Brennerdeckel-Cramer-fuer-Kocher 8 april aangepast door HymerBoy Quote
Mikel Geplaatst: 20 mei Geplaatst: 20 mei Op 7-4-2024 om 20:23, J vd Pal zei: Hoi Yael, Er zijn twee uitvoeringen qua hoogte, die van ca. 25 mm zijn nog nieuw leverbaar 25 mm brander Die van ca. 20 mm niet meer. Ik heb er nog eentje te koop, gebruikt in nette staat, voor €95,= op te halen in Puttershoek, verzenden tegen kostprijs. In Duitsland ook gebruikt te koop maar dan duurder: Kelk Kleinazeige Groeten Jasper Hoi Jasper vd Pal, Heb je die van 20 mm nog? Groeten Mikel Quote
mikeanber Geplaatst: 21 mei Geplaatst: 21 mei hallo allen nog nieuw te koop en goed koper dit snappen we niet maar ja 1 Quote
HymerBoy Geplaatst: 21 mei Geplaatst: 21 mei (aangepast) snap het ook niet, mijn linkje werkt nog gewoon, kan je in duitsland bestellen, 67 euro, leveren ook in NL, kost 15 euro verzend kosten. 21 mei aangepast door HymerBoy Quote
J vd Pal Geplaatst: 22 mei Geplaatst: 22 mei Op 20-5-2024 om 10:54, Mikel zei: Hoi Jasper vd Pal, Heb je die van 20 mm nog? Groeten Mikel Hoi Mikel, Ja heb ik nog. Ik heb je een bericht gestuurd. Groeten Jasper Quote
J vd Pal Geplaatst: 22 mei Geplaatst: 22 mei (aangepast) Op 21-5-2024 om 06:40, mikeanber zei: hallo allen nog nieuw te koop en goed koper dit snappen we niet maar ja Hallo, Niets beters te doen dan overal dit soort reacties te geven? Dat snappen we hier inderdaad niet. Ik bied een oplossing aan, dat is meer dan u doet met uw flauwe nietszeggende opmerkingen maar ja 22 mei aangepast door J vd Pal Quote
Adriatik Geplaatst: 22 mei Geplaatst: 22 mei (aangepast) 2 uren geleden, J vd Pal zei: Hallo, Niets beters te doen dan overal dit soort reacties te geven? Dat snappen we hier inderdaad niet. Ik bied een oplossing aan, dat is meer dan u doet met uw flauwe nietszeggende opmerkingen maar ja ‘t Is tante Mieke maar. Die spreekt slechts wartaal. 22 mei aangepast door Adriatik 1 Quote
mikeanber Geplaatst: 23 mei Geplaatst: 23 mei hallo allen daar is tik tikie weer wil ook graag teveel betallen en dat kan en mag ja toch 1 1 Quote
J vd Pal Geplaatst: 23 mei Geplaatst: 23 mei Mikel is zojuist tevreden met een goede 20 mm hoge branderkelk vertrokken ter vervanging van de gesmolten kelk die hij bij zich had. Mocht iemand er nog een 20 mm kelk zoeken, ik heb er nog een beschikbaar. Quote
mikeanber Geplaatst: 24 mei Geplaatst: 24 mei hallo allen ze gaan leker de twee die mensen teveel willen laten betalen maar goed dat mensen Nederlanders zijn geen cent teveel 2 Quote
J vd Pal Geplaatst: 24 mei Geplaatst: 24 mei (aangepast) Heb je de link van Hymerboy gevolgd en goed bekeken? De 20 mm versie is "Momentan nicht verfügbar" in Nederlands Niet beschikbaar. 24 mei aangepast door J vd Pal Quote
HymerBoy Geplaatst: 24 mei Geplaatst: 24 mei (aangepast) klopt de laatste 20mm is verkocht, te lang wachten dan grijp je idd mis. Maar volgens mij zijn dit ook de juiste? 55 euro https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/brennerdeckel-fuer-cramer-gaskochfelder-mit-dichtung-inkl-versand/2699694576-220-783 https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/cramer-gaskocher-brennerdeckel-brennerkopf-21x70mm/2756198208-230-6944 24 mei aangepast door HymerBoy Quote
Peet71 Geplaatst: 3 juni Geplaatst: 3 juni Op 23-5-2024 om 18:55, J vd Pal zei: Mikel is zojuist tevreden met een goede 20 mm hoge branderkelk vertrokken ter vervanging van de gesmolten kelk die hij bij zich had. Mocht iemand er nog een 20 mm kelk zoeken, ik heb er nog een beschikbaar. Quote
Peet71 Geplaatst: 3 juni Geplaatst: 3 juni Beste v/d Pal, ik houdt mij aanbevolen voor zo een. mvg, Peet Quote
Rijssel Geplaatst: 26 juli Geplaatst: 26 juli Beste J vd Pal, ik heb wel behoefte aan een 20mm kelk van Cramer. Heb je er nog beschikbaar? Quote
J vd Pal Geplaatst: 13 augustus Geplaatst: 13 augustus Beste Rijssel, excuus voor de late reactie, ik was een weekje met de camper op stap. Ik heb er nog een beschikbaar, op te halen in Puttershoek of anders verzenden tegen kostprijs. Met vriendelijke groeten Jasper Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.