Ga naar inhoud

Renault Trafic 2017 L2 camper stabiel neerzetten


Jeroen63
 Share

Recommended Posts

Goedenavond ivm een medisch dingetje is het belangrijk voor mij dat de camper stil blijft staan en niet in de wind staat te wiebelen. Echter helaas past een Tesa autolift of een E&P systeem niet onder een Trafic dus dan maar hand uitdraai steunen. Kan iemand met zeggen of 2 aan de achterkant genoeg zijn? En weet iemand een goed bedrijf die deze kan monteren? Nog tips voor een type? Alvast dank! Jeroen

Link naar reactie
Share on other sites

Ik heb nooit een buscamper gehad. Ik heb wel uitdraaisteunen onder een Knaus sun ti 650 gehad. En nu onder onze Carthago. Ik vond het niet voldoende en heb er nu hydraulisch levelsysteem van E&P onder laten bouwen. Zelfs met een hydraulisch levelsysteem voel je de camper nog wat bewegen, al is het minimaal. Wat je kunt doen is met een paar heel goedkope potkrikjes proberen hoe stil de camper dan staat.

 

Deze zie ik ook wel eens onder een camper staan.

€ 24,99 per set bij vrijbuiter. Je kunt eerst een stel achter proberen en 2 sets voor € 50,- is nog steeds niet duur.

 

CBID0033-1293779_ProPlus_Steunenset_360801.6.png

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...