SjoerdJellema Geplaatst: 27 november 2021 Share Geplaatst: 27 november 2021 Is er een (youtube) film beschikbaar omtrent het gebruik van een druppellader? vooral de plaats van de accu is een punt. wij hebben een buerstner nexxo time t 569 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 28 november 2021 Share Geplaatst: 28 november 2021 Gewoon bij Youtube een zoekopdracht geven. Ik denk dat er 100 filmpjes uit komen. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
adria wim Geplaatst: 21 januari 2022 Share Geplaatst: 21 januari 2022 Als je een EBL 226 van Schaudt ( Elektroblok) in de camper hebt kun je gewoon de camper op 230 volt aansluiten met een digitale tijdklok en bv 1 dag per week 4 uur stroom op de kabel zetten en dan worden alle accu's in de camper automatisch opgeladen. Gebruik je een druppellader dan de min pool losnemen en de lader aansluiten. Een van de Action is goed en goedkoop . ca 13 euro. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Freek S Geplaatst: 22 maart 2022 Share Geplaatst: 22 maart 2022 Schaudt ( Elektroblok). Ik weet het niet per type, maar in mijn camper wordt geladen tot 14,2 V en schakelt dan terug naar 13,8 V (druppel lading). Daar mag hij langdurig op staan. Meten is weten Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.