Warmenhj Geplaatst: 21 maart 2020 Share Geplaatst: 21 maart 2020 Wij hebben een schotel met Joyne en worden geadviseerd een mifi aan te schaffen om onderweg via internet tv programma's te kunnen zien. Om enkele sport uitzendingen te kunnen volgen is het duur via het abonnement. Daarom een mifi router (= mobiele wifi) waarop bijv meer app zijn te connecten. Er is een aparte simkaart voor nodig. Er kan denk ik gekozen worden voor een sim only abonn maar ook pre-paid. Meestal is het wifi zwak en een hotspot (mob en laptop of ipad) maakt de download snelheid niet beter. Wie heeft ervaring met een mifi en sim abonn of pre-paid? En voldoet het? Of gewoon tips en tricks zijn ook welkom. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 3 april 2020 Share Geplaatst: 3 april 2020 Ik heb een MiFi met een GoMundo simkaart van Orange.es. Dat werkt perfect in heel Europa met uitzondering van Zwitserland. Altijd goed internet bij de hand. Maar TV-streamen hiermee is onbetaalbaar. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
magro Geplaatst: 5 april 2020 Share Geplaatst: 5 april 2020 Lees Kampeerauto nr.5 van 2019 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Warmenhj Geplaatst: 5 april 2020 Auteur Share Geplaatst: 5 april 2020 Dank Magro, ik ga kijken of dit nummer en art kan opzoeken. Ben sinds febr. Lid van NKC. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Warmenhj Geplaatst: 6 april 2020 Auteur Share Geplaatst: 6 april 2020 Dank Magro, ik ga kijken of dit nummer en art kan opzoeken. Ben sinds febr. Lid van NKC. Heb het nummer en jouw artikel gevonden. Wat is in het kort voor mij de beste oplossing? Wij hebben Ziggo op de Ipad en gaat primair om golf en autosport kijken. Voor de tv hebben wij een Joyne Travel light abonn. Met Mecatronic 800SR autoskew en bluetooth. Met dank en vr grt. Hans Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.