JosM Geplaatst: 13 oktober 2021 Share Geplaatst: 13 oktober 2021 Caravanstalling Ens Mooie droge stalling voor caravan, boot, camper e.d. Goed bereikbaar vanaf de N50 tussen Kampen en Emmeloord. Tarief is € 50,- per strekkende meter voor 1 jaar. Nog één plaats vrij. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hans 49 Geplaatst: 16 oktober 2021 Share Geplaatst: 16 oktober 2021 Beste . Is de plaats nog vrij voor een camper? Groet H. Drenthe Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Gillina Geplaatst: 4 februari 2022 Share Geplaatst: 4 februari 2022 Wij zoeken wanhopig naar een plekje voor een camper van 6 meter. Als u ons kunt helpen maakt u ons heel erg blij. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 4 februari 2022 Share Geplaatst: 4 februari 2022 Dat wordt een groot probleem denk ik nu er zoveel campers en caravans zijn verkocht. En ik hoor hier in de buurt alleen maar dat er stallingen stoppen. Ik hoor weinig dat er ergens een stalling bij komt. Ik heb maar een kleine stalling. Ik heb voor het eerst sinds jaren weer een wachtlijst en geen lege plaatsen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
JanDekker Geplaatst: 24 augustus 2022 Share Geplaatst: 24 augustus 2022 Op 13-10-2021 om 11:33, JosM zei: Caravanstalling Ens Mooie droge stalling voor caravan, boot, camper e.d. Goed bereikbaar vanaf de N50 tussen Kampen en Emmeloord. Tarief is € 50,- per strekkende meter voor 1 jaar. Nog één plaats vrij. welke stalling is dit? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.