Ga naar inhoud

Breng- en haalservice campers


Ad Koppejan
 Share

Recommended Posts

Veel 75-plussers hebben vanwege de grote achterstand bij het CBR een verlopen rijbewijs. Voor gedupeerden betekent dit dat de kans groot is dat ze tot 2021 moeten wachten op behandeling van hun dossier. Dit betekent dat de gedupeerden dit jaar niet met de camper mogen reizen in het buitenland en met campers zwaarder dan 3.500 kg ook niet in Nederland. De passie van m'n vrouw en ik is reizen, met name met onze camper. Al 10 jaar zijn we in bezit van een camper waarmee we door heel Europa trekken. We willen dit graag combineren met een hobbymatige dienstverlening. Dat wil zeggen dat wij binnen Europa op vergoedingsbasis (dus geen verdienmodel) campers willen wegbrengen of terughalen. Ik ben in het bezit van een BE en C1 rijbewijs, dus mag ik campers besturen met maximaal gewicht van 7.500 kg. Wellicht is onze dienstverlening een toegevoegde waarde voor gedupeerde 75-plussers die tijdelijk niet mogen rijden of opzien tegen verre reizen naar en van hun bestemming. Belangstellenden kunnen contact met ons opnemen om kennis te maken en de voorwaarden te bespreken over onze dienstverlening. Wij zijn per mail (adreinjet@gmail.com) of telefonisch (06 39740273) bereikbaar. M.vr.gr. Ad Koppejan

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...