brandpreventje Geplaatst: 22 augustus 2021 Share Geplaatst: 22 augustus 2021 Vrijwel nieuwe band (circa 5000 km mee gereden). Reden verkoop: moest in Frankrijk 2 dezelfde nieuwe banden kopen, nadat ik de andere band kapot had gereden. Vraagprijs: euro 50 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
brandpreventje Geplaatst: 22 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst: 22 augustus 2021 (aangepast) De gesneuvelde band was van het merk Hancook, dus ik deel je mening niet. De depannage in Frankrijk had helaas geen Vredestein op voorraad, zodat ik twee Continentals moest kopen. 22 augustus 2021 aangepast door brandpreventje Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 3 oktober 2021 Share Geplaatst: 3 oktober 2021 Op 23-8-2021 om 11:28, GreDon zei: O, dus indien ik het goed begrijp dan had je twee verschillende banden op dezelfde as liggen bij die panne? Begrijpend lezen is ook een kunst. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.