Marinda Geplaatst: 17 augustus 2021 Share Geplaatst: 17 augustus 2021 Wij hebben sinds een paar maanden een camper (geen buscamper) en willen graag met onze hond reizen. Heeft iemand tips hoe je je hond het beste kunt vervoeren? Welke bench en hoe zet je die vast in de camper en waar? Alvast bedankt! Gr Marinda Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 17 augustus 2021 Share Geplaatst: 17 augustus 2021 Bij ons zit ie (kleine maltezer) in een speciale auto safety gordel op de bank van de dinette (die heeft standaard autogordels) ingeklikt in de autogordelhouder. Ik heb ook gekeken naar speciale benches voor in de auto. Volgens een al wat oudere ANWB test (2018) test zijn er maar weinig goede. De beste is de Schmidt Premium-Kennel, maar die kost dan wel meteen 600 euro. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Ruudje Geplaatst: 4 november 2021 Share Geplaatst: 4 november 2021 Op 17-8-2021 om 15:40, Marinda zei: Wij hebben sinds een paar maanden een camper (geen buscamper) en willen graag met onze hond reizen. Heeft iemand tips hoe je je hond het beste kunt vervoeren? Welke bench en hoe zet je die vast in de camper en waar? Alvast bedankt! Gr Marinda Hoi Miranda, wij hebben een Hymer en deze hebben als accessoires een speciale hondenlijn die je aan je tafelpoot kunt vastmaken. Verder ligt onze hond tussen ons in tijdens het rijden. De lijn is rekbaar. Gr Ruud Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
KnausVan Geplaatst: 10 januari 2022 Share Geplaatst: 10 januari 2022 Mijn hond heeft een speciaal tuigje waar je de veiligheidsgordel aan vast kan maken. Heeft alle ruimte om te liggen onder de tafel. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
JSH Geplaatst: 20 januari 2022 Share Geplaatst: 20 januari 2022 Dag, Wij hebben in dycamper gezelschap van onze Duitse Herder Donna. Tuigje aan een lijn met bajonetsluiting en veiligheidssluiting aan de andere kant. De lijk heb ik zelf op lenvte gemaakt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.