Ga naar inhoud

Lena
 Share

Recommended Posts

Graag wil ik jullie waarschuwen voor een situatie waarin we als camperaars wel eens kunnen belanden. Onlangs kwamen we met ons camper vast te zitten door een soppig stukje gras. De camper zakte weg een meter naast de weg en was er niet eenvoudig uit te krijgen. Omdat we een beetje ongelukkig half op de weg stonden heb ik m'n NKC verzekering (SOS) gebeld of 'redding' mogelijk was. Dit blijkt niet in de verzekerd te zijn omdat er niets met het voertuig aan de hand is. Vervelend maar als dat zo is ... In het verleden hebben we wel eens hulp gehad en werd er totaal niet over gerept. Hoort dit niet onder mobiliteitsgarantie?  Als camperaar zoek je wel vaker een stek naast de weg, maar kom je dan vast te zitten ben je op de omgeving aangewezen ... een boer of mede camperaar de hulpdiensten komen je niet ...of buiten de verzekering om graag helpen.  't is maar een weet..   

aangepast door Lena
Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ja de NKC verzekeringen wil nog wel eens een claim afwijzen, maar dan moet je voet bij stuk houden. Ik heb dat al twee keer meegemaakt en na een klacht heel snel wel mijn geld gekregen. Eerst wilde ze op de stormschade aan de luifel een afschrijving toepassen per jaar, maar camper voor nieuwwaarde verzekerd, dus mooi niet. En vervolgens had ik verkeerde brandstof getankt en stond nog zonder te starten aan de pomp. Dus geen motorschade en gewoon even afzuigen en het zou gepiept zijn. Maar NKC zei, u hebt geen pech dus geen pechhulp. Nou ik zeg dan blijf ik hier staan totdat de Politie mij laat wegslepen, dan moeten jullie wel dokken. En kijk daar, direct kon ik de afzuiger laten komen en werd alles betaald. Dus laat je niet zo maar afschrikken. Ze hebben aan de telefoon kennelijk niet meedenkende niet camperaars zitten die alleen de opdracht hebben alles af te wimpelen.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...