Rene r Geplaatst: 9 augustus 2021 Geplaatst: 9 augustus 2021 Hallo. Wie kan mij vertellen bij welke temperatuur. De. Sensor. Van een brunner vento ng 120 de ventilator in werking. Zet ? Heb. Obelink gebeld. Maar na 45 min er af gegooid. En een tweede keer bellen. Had geen zin. 1 uur wachttijd Het is nu. 22 gr. Maar. Manuel draait de. Van. Maar. Ook op. Automatisch Gr. Rene Quote
Adriatik Geplaatst: 9 augustus 2021 Geplaatst: 9 augustus 2021 Één keer dezelfde vraag stellen is voldoende René! Quote
Rene r Geplaatst: 10 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2021 Sorry. Is. Gebeurd. Met aan melden. , het is voor mij ook nieuw hier. Sorry. G. Rene Quote
Adriatik Geplaatst: 10 augustus 2021 Geplaatst: 10 augustus 2021 Als je ergens nieuw bent kun je het beste even de structuur van het forum bekijken voor je iets plaatst! Overigens zou ik het hier weghalen! Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.