Mr Bypass Geplaatst: 29 juli 2021 Share Geplaatst: 29 juli 2021 De NKC heeft in al haar wijsheid besloten om de camperroutes alleen nog maar als pdf bestanden te versturen. Pennywise poundfoolish? Daar lijkt het op. De pdf bestanden kunnen nu dus probleemloos doorgestuurd worden naar al je vrienden en kennissen die daar belangstelling voor hebben. Dus als er mensen zijn die belangstelling hebben voor de route Corsica/Sardinië en/of Van Rome naar Sicilië laat het dan even weten in dit forum. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Cor en Angela Geplaatst: 12 januari 2022 Share Geplaatst: 12 januari 2022 (aangepast) Italië route We zijn aan het uitzoeken om de zomer met de camper richting Italië te gaan. We hebben nog geen idee tot hoe ver we Italië in willen maar ideeën zijn zeker welkom. Als er iemand is die wat ideeën met ons wil delen zijn we er erg blij mee. Bij voorbaat dank Cor en Angela 12 januari 2022 aangepast door Cor en Angela Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
LeendertW Geplaatst: 12 januari 2022 Share Geplaatst: 12 januari 2022 Wij vinden zoiezo eigenlijk als je lid bent en ook nog 1-2 verzekeringen hebt bij dee NKC dat de Camperroutes gratis moeten zijn voor de Leden. Of anders een leuke korting er op zetten. Nu ga je toch snel kijken waar een gratis route te verkrijgen is. En die zijn er zat. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 12 januari 2022 Share Geplaatst: 12 januari 2022 Volgens mij heb je als NKC-lid een gratis Pro abonnement op Campercontact, dus ook gratis gebruik maken van de routes. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
LeendertW Geplaatst: 12 januari 2022 Share Geplaatst: 12 januari 2022 Ben in gelogt Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Mr Bypass Geplaatst: 12 januari 2022 Auteur Share Geplaatst: 12 januari 2022 Niet alles is Magic, Ed. Wat je zegt klopt niet. De routes moeten gewoon gekocht worden, maar doe maar niet want ze voegen eigenlijk niets toe aan je reis. Gewoon lekker je eigen gang gaan is het beste. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 12 januari 2022 Share Geplaatst: 12 januari 2022 Met de CC app en de suggestie kom je een heel eind. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Mariette Geplaatst: 14 maart 2022 Share Geplaatst: 14 maart 2022 Op 29-7-2021 om 13:04, Mr Bypass zei: De NKC heeft in al haar wijsheid besloten om de camperroutes alleen nog maar als pdf bestanden te versturen. Pennywise poundfoolish? Daar lijkt het op. De pdf bestanden kunnen nu dus probleemloos doorgestuurd worden naar al je vrienden en kennissen die daar belangstelling voor hebben. Dus als er mensen zijn die belangstelling hebben voor de route Corsica/Sardinië en/of Van Rome naar Sicilië laat het dan even weten in dit forum. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Mariette Geplaatst: 14 maart 2022 Share Geplaatst: 14 maart 2022 Hallo, Mijn man en ik willen dit jaar naar Corsica en Sardinië. We gaan voor het eerst met onze Camper dus een informatieve route is altijd prettig. Graag zou ik uw pdf hierover willen ontvangen en mochten er kosten aan zijn verbonden dan hoor ik dit wel. mvrgr, Mariette Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Mr Bypass Geplaatst: 14 maart 2022 Auteur Share Geplaatst: 14 maart 2022 Wij hebben de route Corsica / Sardinië gekocht. Waardeloos. Route is gemaakt voor bestuurders die eigenlijk geen camper zouden moeten besturen. Er wordt zelfs afgeraden om zelf Cap Corse te rijden. Ongeveer de mooiste route van Europa. De groep doet dit per touringcar() Bent u er nog? Ook alle andere wegen die gevolgd worden kun je vergelijken met de A1. Ok, beetje overdreven. Wij hebben een integraal en nooit een probleem gehad. Maar ik ben natuurlijk een geweldige chauffeur. Dat natuurlijk wel!! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Mr Bypass Geplaatst: 14 maart 2022 Auteur Share Geplaatst: 14 maart 2022 Mariëtte, De route heb ik inmiddels verwijderd. Maar wees gerust: je mist er niets aan. Er zijn prima gidsjes te koop die je meer te bieden hebben. Ga lekker op pad. Wel eerst naar Sardinië en dan pas naar Corsica. Sardinië is vooral geschikt voor zee liefhebbers En rijd vooral de binnenwegen (geel op de meeste kaarten). Veel plezier. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.