Sjoerdanne Geplaatst: 8 maart 2020 Share Geplaatst: 8 maart 2020 (aangepast) hymer-2020.doc 8 maart 2020 aangepast door Sjoerdanne tekst veranderen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 10 maart 2020 Share Geplaatst: 10 maart 2020 Deze zijn zeer geliefd in Duitsland. Onze Hymer hebben wij daar ook gemakkelijk verkocht. En ook nog de rest-BPM in Nederland terug kunnen halen met hulp van een bureau waarvan ik de naam alleen maar in PB kan doorgeven. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Sjoerdanne Geplaatst: 10 maart 2020 Auteur Share Geplaatst: 10 maart 2020 (aangepast) Hallo Magic Ed, ik had al eerder dit van jou gelezen. Je mag me wel meer info sturen, alleen heb ik geen idee hoe ik je mijn gegevens kan sturen. 21 april 2020 aangepast door Sjoerdanne VERKOCHT Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.