Ga naar inhoud

Routes syncen


GeMa
 Share

Recommended Posts

Beste mensen,

 

blijf worstelen met het in onze camper ingebouwde MM-/navigatiesysteem (Pioneer AVIC EVO 2c). Daarin een op IGO Primo gebaseerde camper navigatie. Op zich geen slechte software, maar ik wil graag thuis (op desktop en/of iPad) routes kunnen maken en die dan importeren op het systeem in de camper.

 

Heb hier (en elders) al eerder om hulp gevraagd, maar kom er niet uit.

 

Even wat ik al geprobeerd heb. Ik heb de app AVICSYNC op mijn iOS apparaten geïnstalleerd en daarna met USB gekoppeld aan de Pioneer in de camper. Bedoeling is dat je dan in AVICSYNC dezelfde kaarten krijgt als op de Pioneer en dan thuis binnen AVICSYNC routes kunt maken die dan later weer gesynced kunnen worden in de camper. Werkt voor geen meter, krijg geen kaarten binnen AVICSYNC, krijg steeds de melding "kan geen verbinding maken met de server". En ja, ik heb op beiden dezelfde account (Naviextras) en ja, ik heb deze vraag ook al via de support van de diverse firma's gesteld. Pioneer reageert helemaal niet en Naviextras/IGO Primo met een nietszeggend antwoord.

 

Daarnaast heb ik met de Naviextras toolbox elders gemaakte routes (KML) gesynced met de Pioneer, maar dan word zo'n route als een aantal losse POI's in de database bij andere POI's gezet en kun je wel naar zo'n losse POI rijden, maar niet de route doen. En ja, ook hier de support geraadpleegd, maar geen passend antwoord gekregen.

 

Wie o wie heeft een oplossing, anders dan met een los apparaat en b.v. Sygic Truck & Camper te navigeren?

aangepast door GeMa
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...