John en Jenni Geplaatst: 14 juli 2021 Share Geplaatst: 14 juli 2021 Hallo camperaars, Ik heb een Camper Challenger Mageo 290 van bouwjaar 2019. Nu heb ik uiteraard een zuiver watertank ergens onder de camper. Ik wil de zuiver watertank die nog halfvol is ledigen, omdat we nu eventjes niet meer weggaan. Weet iemand hoe ik nu deze tank kan ledigen zonder dat ik de pomp moet aanzetten? Zit er ergens een kraantje? Ik kan zoiets 1,2,3 niet vinden, ook niet bij de beschrijving. Ik hoor het graag. Groetjes John van Vleken Someren Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 14 juli 2021 Share Geplaatst: 14 juli 2021 Meestal zit onder een bank de watertank. Wanneer je de zitting optilt kun je die bereiken. Op de tank zit een grote dop. In de tank zit een afsluiter. Wanneer je die opent is het probleem gepiept! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jelle Geplaatst: 14 juli 2021 Share Geplaatst: 14 juli 2021 Als het goed is zit boven op de tank een grote (rode) schroefdop. Die er af draaien en dan zit onder in de tank een stop die omhoog getrokken kan worden. De boiler kan geleegd worden door het Electroblok uit te schakelen of op de boiler de rode knop in te drukken of om hoog te trekken. Groet Jelle Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jelle Geplaatst: 14 juli 2021 Share Geplaatst: 14 juli 2021 Vraag me overigens af of er bij de nieuwe campers geen uitgebreide handleidingen meer bij geleverd worden. Ik heb die van alle apparaten, de stroomvoorzieningen, de auto (fiat) etc.etc. Groet Jelle Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.