Ga naar inhoud

Kap om beeldscherm Fiat Ducato 2011


Emiel Steinbrück
 Share

Recommended Posts

12 uren geleden, Dr.Dream zei:

Ja, ik heb daar een kap op zitten. Gekocht bij AliE.
 

Kun je iets meer details geven? Welk media systeem, welke kap (link?). Ben ook geinteresseerd, maar zie door de bomen het bos niet meer. Meeste kappen zijn voor losse navigatiesystemen, ik heb een Pioneer Avic Evo ingebouwd.

Link naar reactie
Share on other sites

Het zou vreemd zijn dat een nieuw multimedia apparaat niet goed is af te lezen. Heeft toch ws met de instelling te maken. Mijn Pioneer was standaard zo ingesteld dat als je de lichten van de camper aandeed het scherm automatisch op de nachtstand werd gezet. Dus veel minder helder en bij zonlicht niet goed te zien. Nadat ik dat had uitgeschakeld en op continu dag had gezet was probleem over. Ik heb in dit forum hier al eerder precies vermeld hoe mijn instelling en zijn. 

aangepast door FransvV
Link naar reactie
Share on other sites

Op 9-7-2021 om 17:05, FransvV zei:

Het zou vreemd zijn dat een nieuw multimedia apparaat niet goed is af te lezen. Heeft toch ws met de instelling te maken. Mijn Pioneer was standaard zo ingesteld dat als je de lichten van de camper aandeed het scherm automatisch op de nachtstand werd gezet. Dus veel minder helder en bij zonlicht niet goed te zien. Nadat ik dat had uitgeschakeld en op continu dag had gezet was probleem over. Ik heb in dit forum hier al eerder precies vermeld hoe mijn instelling en zijn. 

Ik heb een JVC op stand daglicht. En zelfs dan nog teveel Zonlicht erop.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...