NoLL Geplaatst: 1 juli 2021 Share Geplaatst: 1 juli 2021 Beste, Weet iemand een goed navigatie apparaat voor een grotere camper (5,7 ton 9 meter lang)? Alvast bedankt! MvG NoLL Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Edward Geplaatst: 1 juli 2021 Share Geplaatst: 1 juli 2021 Hallo NoLL ik maak gebruik van mijn iPad met de app Sygic truck navigation. Hierin kun je de afmetingen van de wagen / truck ingeven en hiermee houdt hij rekening bij de route bepaling. In mijn iPad zit geen GPS, dit heb ik opgelost door een Garmin GLO te kopen en deze met bleutooth te koppelen. Dit is een heel nauwkeurige locatie bepaler, nauwkeuriger dan de standaard GPS. Tevens verbind ik via wifi de iPad met mijn telefoon zodat ik verkeersinformatie in de app zie. Zo gebruik ik de middelen die ik al heb. De iPad heb ik al, de telefoon heb ik al en de Garmin GLO ook want die gebruik ik ook bij het fietsen en motor rijden. veel succes Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
NoLL Geplaatst: 2 juli 2021 Auteur Share Geplaatst: 2 juli 2021 Hallo Eward, Net even snel je reactie gelezen: je oplossing ziet er interessant uit! Ik ga dit weekend het eens goed lezen en onderzoeken. Bedankt!! MvG NoLL Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
apekop Geplaatst: 4 juli 2021 Share Geplaatst: 4 juli 2021 wij gebruiken een navigatie van GADGETS4U www.gadgets4u.nl dit is goede navigatie voor ongeveer 100 euro met goed beeld en mogelijkheid om maten in te geven. wij hebben ook nog enkele boeken van LANDLEVEN in voorraad als enige. bestellen op info@monnikhof.net Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Edward Geplaatst: 4 juli 2021 Share Geplaatst: 4 juli 2021 Hallo apekop. Ziet er inderdaad heel mooi uit zeg! Ik zie dat de laatste kaart update van Q4 2020 aangeboden wordt voor 22,50 betekent dit dat je per jaar 4 x 22,50 aan update kosten hebt? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Ger K. Geplaatst: 4 juli 2021 Share Geplaatst: 4 juli 2021 My Route App (MRA) Te gebruiken off- en online. Thuis routes klant en klaar uitzetten op je PC. Op vrijwel alle apparaten te gebruiken, ook iphone en ipad. Garmin - TomTom etc. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.