Kees&Anita Geplaatst: 4 maart 2020 Share Geplaatst: 4 maart 2020 We gaan in mei met onze buscamper route Napoleon rijden. Zijn er langs de route dingen waar we extra op moeten letten, en heeft iemand suggesties wat het bekijken waard is? We rijden in een Fiat Ducato (148 pk ) Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Christ Clarijs Geplaatst: 10 maart 2020 Share Geplaatst: 10 maart 2020 Hoi Kees en Anita, Castellane is een mooie plaats onderweg en daar heb je net buiten het dorp een redelijke goede betaalbare camperplaats,Aire de Camping-Car la Halte Napoleon € 6,50 alle voorzieningen ecl. Stroom, van daaruit kun je de mooie route rijden naar en door de Gorges du Verdon wij vonden het een hele mooie route met heel veel stop momenten trek er wel twee dagen vooruit dus een overnachting half weg, op google kun je de route wel ergens vinden net als wij. mvrgr Christ ps volgens mij heb ik de route beschrijving nog wel ergens liggen dus kom je er niet uit laat maar weten dan cjclarijs@home.nl Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kees&Anita Geplaatst: 15 maart 2020 Auteur Share Geplaatst: 15 maart 2020 Dank je wel!! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Busje Geplaatst: 15 maart 2020 Share Geplaatst: 15 maart 2020 Er zijn websites met alle informatie, zoals https://nl.france.fr/nl/cote-dazur/article/mooie-plekken-langs-route-napoleon en anders even googlen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kees&Anita Geplaatst: 19 maart 2020 Auteur Share Geplaatst: 19 maart 2020 Op 15-3-2020 om 21:05, Busje zei: Er zijn websites met alle informatie, zoals https://nl.france.fr/nl/cote-dazur/article/mooie-plekken-langs-route-napoleon en anders even googlen Dank voor de link! Ik had al op Google gekeken, maar dan zie je door de bomen het bos niet meer. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kabe Geplaatst: 13 maart 2022 Share Geplaatst: 13 maart 2022 Kabe Kun je deze route ook rijden met een Camper met de buiten afmeting 8.20 meter lang en 2.45 meter breed? ik heb ervaring met Camper rijden maar weet dat de route soms erg smal is met een hoogte beperking Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.