Iris Geplaatst: 11 juni 2021 Share Geplaatst: 11 juni 2021 Camper app NKC vervelend om te melden maar toch. ik vind sinds een jaar of 2 de NKC camper app werkelijk erg slecht. voorheen veel gebruik van gemaakt. Als we ergens stonden en een plek zochten konden we meteen in de omgeving van de locatie waar we stonden alle campeermogelijkheden, ook campings dus, direct zien en doorgeschakeld kijken of de plek ons aanstond. nu zie ik geen mogelijkheden meer. Misschien is er ergens op de website een goede gebruiksaanwijzing te vinden. Nu is de app voor mij zinloos, sorry van al de moeite die er is gedaan, de plank is m.i. Misgeslagen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hennie Geplaatst: 18 juni 2021 Share Geplaatst: 18 juni 2021 Ja, dat zagen wij ook. Als je meer info wilt en door wil klikken word je meteen gevraagd de PROversie aan te schaffen. Jammer. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 18 juni 2021 Share Geplaatst: 18 juni 2021 Over de nieuwe Campercontact-app zijn al érg veel topics geopend. Iedere keer een nieuw draadje starten heeft geen toegevoegde waarde. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.