Ga naar inhoud

Spontaan een paar dagen weg


TinekevdB
 Share

Recommended Posts

Ik ben net nieuw op dit forum, hoewel ik al wel 8 jaar lid ben van de NKC. Ik lees van alles over afspraken en koffie klets. Is er niet een plek waar je kan "melden" bijv.  "het is mooi weer, ik stap in mijn camper en en ga naar ..... wie heeft zin om mee te gaan?

Tips of hoe het forum anders gebruikt kan worden zijn welkom.

 

groetjes Tineke

Link naar reactie
Share on other sites

Hallo camperaars,

 

Het is nog steeds niet duidelijk wanneer we weer naar het buitenland mogen. Ik wilde graag naar Frankrijk in juni, maar helaas krijg ik mijn prikken niet op tijd.

Daarom heb ik nu een (klein) rondje Nederland gepland.

Misschien heb je zin om mee te gaan of een paar dagen aan te sluiten. Ik hoor graag van je, als je belangstelling hebt. Mijn emailadres is Lies1960@upcmail.nl  Ik ben een vrouw van 61 jaar en woon in Lelystad. 

Hieronder volgt de planning, samen met de campings, die ik gereserveerd heb. Mocht je mee willen gaan, is het wel de bedoeling, dat je de camping zelf reserveert. 

 

    Datum                       Plaats                    Camping

18 tot 21 juni               Coevorden               www.eikenzoom.nl

21 tot 23 juni              Ootmarsum              www.kuiperberg.nl/

23 tot 25 juni              Vorden                     www.deprinsenhoeve.nl

25 tot 28 juni              Groesbeek               www.klein-amerika.nl

28 juni tot 1 juli           Noordwijkerhout     www.campingophoopvanzegen.nl

1 tot 5 juli                    Zeist                        www.dekrakeling.nl

 

De fiets gaat ook mee, om de omgeving te ontdekken. Ik hoop dat er een paar mensen mee gaan en als je vragen hebt, hoor ik het graag.

Groetjes

Lies

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 months later...
Op 12-5-2021 om 22:47, TinekevdB zei:

Ik ben net nieuw op dit forum, hoewel ik al wel 8 jaar lid ben van de NKC. Ik lees van alles over afspraken en koffie klets. Is er niet een plek waar je kan "melden" bijv.  "het is mooi weer, ik stap in mijn camper en en ga naar ..... wie heeft zin om mee te gaan?

Tips of hoe het forum anders gebruikt kan worden zijn welkom.

 

groetjes Tineke

Zoals het er nu uit ziet heb ik tijd en zin om zondag 25 juli een paar dagen op pad te gaan mijn mijn Ducato busje. 28 juli moet ik helaas al weer terug naar Zwolle. Is er iemand die het leuk vind om te wandelen en/of fietsen en ook even zijn hoofd leeg moet maken. Waarheen....?.... daar waar een camping nog plek heeft. (Zeeland is me net te ver weg). Ik hoor het graag.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...