Ga naar inhoud

Ervaringen Garmin Camper 890


Slakkenhuis
 Share

Recommended Posts

Ben in het bezit van een Ventura Snooper S7000 navigatiesysteem waarmee ik een 'multi-route' (naar je bestemming via maximaal 10 vooraf in te stellen plaatsen) kan instellen en waar ik dan ook zeer regelmatig gebruik van maak. Vanwege het lastig updaten van dit systeem overweeg ik de aanschaf van de spiksplinternieuwe Garmin Camper 1090 waarvan de software gelijk is aan de Garmin Camper 890. Weet iemand of je met deze Garmins ook een 'multi-route' kan samenstellen want in de handleiding kan ik er niets over vinden. Hoop dat iemand mij kan helpen. 

Link naar reactie
Share on other sites

een antwoord voor trailerad: Een navigatiesysteem zoekt de snelste route, als een route 1 seconde sneller via de snelweg ondanks dat het kilometers langer is, kiest hij de langere route. Je kunt de kortste route laten berekenen, maar dan kom je op de allerkleinste weggetjes. Ten tweede: het kan zijn dat de kortere route beperkingen optreden voor de camper, daarom heb je een navigatie speciaal voor campers. Hier ben ik zelf al eens de mist mee ingegaan door toch voor de kortere route te kiezen.

Link naar reactie
Share on other sites

Hans, ik weet wat je bedoeld, maar dat is zeker niet aan de orde. Ik rij al heel lang met een navigatie. Ik ben een jaar of 20 geleden begonnen met een PDA met Tomtom erop.

En sorry slakkenhuis dat het niet van toepassing is op jouw vraag. Maar ik denk dat de Garmin Camper 1090 dezelfde kuren heeft als mijn 660. Van de andere kant als je de weg niet weet, weet je ook niet of je om rijdt.😉

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...