Dode Hoek Sticker Geplaatst: 21 april 2021 Share Geplaatst: 21 april 2021 Heeft er iemand een goede oplossing voor het aanbrengen van de in Frankrijk verplichte dode hoek sticker zodanig dat die lelijke dingen er weer af kunnen? Magnetich werkt niet omdat dat niet gaat met aluminium en kunststof ondergrond Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
G.Borst Geplaatst: 30 april 2021 Share Geplaatst: 30 april 2021 Deze kan je bij mij bestellen. En Dr.Dream ik hoef van jou geen comentaar. !!! 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 30 april 2021 Share Geplaatst: 30 april 2021 Ik heb de stickers op acrylaat platen geplakt en op de vier hoeken zuignappen gezet. Ik heb ze nog niet uit geprobeerd, dus ik weet nog niet of ze blijven zitten. Ik heb de voorkant van het plaatje een beetje naar binnen gebogen zodat er minder lucht onder komt. En de stickers kosten bij niks, dus neem ik een paar reserve mee. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jacob Geplaatst: 2 mei 2021 Share Geplaatst: 2 mei 2021 Je kan transparante statische folie kopen en daar de sticker opplakken en dan op de zijkant plakken. dit gebruiken ze in de racewereld ook veel voor verschillende sponsor logo,s die kan je er gemakkelijk weer afhalen zonder dat er een lijm laag achter blijft mvg J Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
RS61 Geplaatst: 25 mei 2021 Share Geplaatst: 25 mei 2021 Weet iemand nu met zekerheid of het verplicht is de stickers op een camper ? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.