HenkenPeet Geplaatst: 23 november 2019 Geplaatst: 23 november 2019 Hallo, Zijn er mensen die een Android radio hebben, zo ja welke? Ik ben op zoek naar een 2din met dab+. Dvd of cd speler vind ik niet interessant. Moet wel een 4x 50 watt versterker enz. hebben. Wie kan me bij het knopen doorhakken helpen?! Quote
Adriatik Geplaatst: 27 december 2019 Geplaatst: 27 december 2019 Dit bericht staat in de rubriek‘navigatiesystemen’. Daar hoort het niet. Ook de erbarmelijk slechte moderatie van de NKC is dit kennelijk niet opgevallen! Quote
JSH Geplaatst: 8 februari 2020 Geplaatst: 8 februari 2020 Ben nieuw hier. Best een beetje verbaasd over de minder asrdige toon van sommige reacties. Ik dacht dat campervolk zulke vriendelijke mensen waren. Alleen vriendelijk reageren aub. 1 1 Quote
Jphoto Geplaatst: 2 mei 2020 Geplaatst: 2 mei 2020 Op 23-11-2019 om 16:19, HenkenPeet zei: Hallo, Zijn er mensen die een Android radio hebben, zo ja welke? Ik ben op zoek naar een 2din met dab+. Dvd of cd speler vind ik niet interessant. Moet wel een 4x 50 watt versterker enz. hebben. Wie kan me bij het knopen doorhakken helpen?! Hallo HenkenPeet, Sinds half april heb ik een nieuwe camper met de nieuwe Zenec 3766 navigatie met Andriod Auto, heeft wel wat moeite gekost om hem aan de praat te krijgen maar nu werkt het perfect. mvgr. Jelle Hofstee Http://www.camperphoto.nl Quote
Jphoto Geplaatst: 2 mei 2020 Geplaatst: 2 mei 2020 Op 27-12-2019 om 20:33, Adriatik zei: Dit bericht staat in de rubriek‘navigatiesystemen’. Daar hoort het niet. Ook de erbarmelijk slechte moderatie van de NKC is dit kennelijk niet opgevallen! Andriod Auto is een navigatie systeem! mvgr. Jelle Hofstee Http://www.Camperphoto.nl Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.